پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از دیدار این تیم با العین در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یک بازی سخت یاد کرد و گفت: استقلال توانایی بردن العین را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نامجو مطلق پیشکسوت فوتبال ایران در مورد دیدار استقلال با العین امارات گفت: العین تیم بسیار خوبی است ولی استقلال هم این روزها بد کار نمی‌کند و در لیگ قهرمانان آسیا خوب کار کرده است. من فکر می کنم این بازی برای استقلال سخت است اما با پتانسیل بالایی که این تیم دارد می تواند در این بازی خوب نتیجه بگیرد.

نامجو مطلق در ادامه در مورد رفتن امید نورافکن به تیم جوانان افزود: من فکر می کنم در فوتبال هر بازیکن جایگاه خودش را دارد، نبود نورافکن می تواند تاثیرگذار باشد و در کنار امید ابراهیمی کار را جمع کند اما فرشید باقری هم این اواخر هرگاه به میدان آمده خوب کار کرده و فکر می کنم می توانیم این شانس را به او بدهیم تا مقابل عمر عبدالرحمان خودش را نشان بدهد.

وی در ادامه افزود: استقلال در صورت صعود و تقویت خودش در ادامه به ویژه در پست پلی میکر می تواند به مراحل بالاتر آسیا هم صعود کند.

مربی پیشین استقلال در مورد اینکه آیا به نظرش مجتبی جباری می تواند همان پلی میکری باشد که نامجو مطلق در ذهن دارد گفت: چهار سال است که بازی های جباری را ندیده ایم، او نه در تیم ملی بوده و نه در لیگ برتر که بتوانیم او را ببینیم. با این وجود اگر معیار گذشته جباری بوده باشد بله او می تواند استقلال را در این پست همراهی کند اما من از میزان آمادگی و توانایی او در شرایط فعلی بی خبرم. به هر حال مجتبی پا به سن گذاشته و ما نمی دانیم شرایط او امروز چگونه است.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس بازیکنانش را به بهانه داشتن اردو ی باشگاهی به تیم ملی نداد اما استقلال نورافکن را تقدیم تیم جوانان کردند گفت: این دو شرایط با هم فرق می کند، اگر پرسپولیس بازیکنان خودش را به تیم ملی می داد با توجه به اینکه تعدادشان زیاد بود عملا به مشکل می خورد اما استقلال یک بازیکن را می خواهد بدهد.

نامجو مطلق در این رابطه که استقلال بازی مهمی برابر العین دارد و شاید همان یک بازیکن نتیجه را رقم بزند گفت: به هر حال از نظر قانونی و ملی این دو متفاوت هستند.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اینکه هیات مدیره استقلال فعلا منتظر تصمیم نهایی وزیر است و هیچ اقدامی برای استقلال انجام نمی دهد گفت: هیات مدیره استقلال آن روزها که فعال بود به استقلال کمک نمی کرد و بعضا با مصاحبه های مختلف علیه این تیم اقدام می کرد چه برسد به حالا که هم از نظر تعداد کم هستند و هم منتظر تصمیم وزیر.

وی در ادامه تاکید کرد: اشکال کار در استقلال این است که هیات مدیره و مدیرعامل قوی در استقلال دیده نمی شود وگرنه حتی در این شرایط هم کار را انجام می دادند و نقل و انتقالات را جلو می بردند.

نامجو مطلق در ادامه گفت: اگر در پرسپولیس می بینید کارها پیش می رود دلیلش این است که هم پیشکسوتان موثری دارند که کمک فکری می دهند و هم خود مدیریت باشگاه از آنها کمک می خواهد. در استقلال متاسفانه هر کسی به دنبال منافع خودش است و نه کسی کمک فکری می دهد نه کسی کمک فکری می خواهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.