گزینه مربیگری تراکتورسازی، گفت: همه دنیا می‌دانند که تراکتورسازی نمی‌تواند تا نیم‌فصل بازیکن بگیرد و هر کس دیگر هم مربی این تیم شود باید هواداران او را حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در حاشیه کلاس‌های مربیگری، اظهار داشت: مربیانی که در فوتبال کار می‌کنند باید این کلاس‌های حرفه‌ای را سپری کنند ضمن اینکه این دوره نیز مانند دوره بدنسازی که در گذشته برگزار شد در سطح خوبی سپری می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا مربیان فقط می‌آیند تا مدرک بگیرند یا می‌خواهند از این کلاس‌ها دستاورد علمی داشته باشند، گفت: اینجا هم مثل دانشگاه است. در دانشگاه هم یکسری برای مدرک می‌روند و یکسری هم می‌روند تا علم و سواد خود را افزایش دهند. برخی مربیان واقعاً تلاش می‌کنند و کلاس می‌روند تا بار فنی خود را بالا ببرند و برخی‌ها هم فقط می‌خواهند مدرک داشته باشند.

ویسی در مورد اینکه از او به عنوان گزینه جدی سرمربیگری تراکتورسازی یاد می‌شود، گفت: با آجرلو صحبت‌های خوبی داشتیم و طی ۲۰ دقیقه‌ای که جلسه‌مان طول کشید همه چیز اوکی بود. مربیگری در فضای آذربایجان با ‌آن هوادارانی که دارد یک افتخار بزرگ و کار زیبایی است. طبق صحبت‌هایی که با من شد همه چیز خوب بود اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد اینکه کار هر مربی در تبریز به خاطر اینکه تراکتورسازی نمی‌تواند بازیکن جذب کند سخت است، گفت: فلسفه کاری من بازی با جوان‌هاست و آنهایی که در گذشته کمتر کار کرده‌اند و این کار من است ضمن اینکه همه دنیا می‌دانند که تراکتورسازی نمی‌تواند تا نیم‌فصل بازیکن بگیرد و هر کس دیگر هم مربی این تیم شود باید هواداران او را حمایت کنند و تا نیم‌فصل نیز صبر کنند تا شرایط درست شود.

ویسی درباره حضورش در انتخابات روز جمعه، گفت: در هر صورت انتخاب آینده خودمان است و باید در انتخابات شرکت کنیم.

سرمربی فصل گذشته سپاهان در مورد اینکه چرا هر تیمی به بخش خصوصی واگذار می‌شود سرانجام منحل می‌شود، گفت: چون تیم‌های خصوصی درآمدزایی ندارند ضمن اینکه از بلیت فروشی و اسپانسر هم خبری نیست از سوی دیگر یک سال خرج می‌کنیم اما هیچ دستاوردی نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.