مربی تیم فوتبال الجزیره امارات، گفت: با یک تیم قوی در یک کشور زیبا بازی کردیم و امتیاز خوبی گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کاته در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان،‌گفت: با وجود اینکه تیم بسیار جوانی بودیم و خیلی ازمهره‌های ما تجربه بازی در آسیا را نداشتند با یک تیم قوی در یک کشور زیبا بازی کردیم و امتیاز خوبی گرفتیم.

وی افزود: مقابل دروازه‌بان با تجربه تیم‌مان یک زوج دفاعی جوان داشتیم. گلر ما نه تنها بهترین بازیکن زمین و بلکه او بهترین کاپیتان کشور ما است.

مربی الجزیره در مورد اینکه چه نظری در رابطه با هواداران خوزستانی دارد و اینکه آیا انتظار انجام این بازی خوب را داشت، خاطرنشان کرد:‌ هواداران فوق العاده و بسیار پر سر و صدایی بودند. در یک جو خوب بازی کردیم. در مورد بازیکنان جوان تیم‌مان باید بگویم آنها فوق العاده بودند و عملکرد بسیار خوبی داشتند.

وی در مورد اینکه آیا به هواداران قول می دهد با آمادگی بیشتر خود را برای لیگ قهرمانان سال بعد آماده کنند، تصریح کرد:‌ در ابتدای فصل اهداف متفاوتی داشتیم. می‌خواستیم در لیگ امارات خوب ظاهر شویم. امکانات و شرایطی داشتیم. تمرکز ما روی لیگ داخلی رفت. در ادامه فرصت داریم که بازهم اهداف جدیدی را دنبال کنیم. لیگ آسیا هم می‌تواند به هدف ما در فصل آینده تبدیل شود. این برای بار دوم بود که به این کشور آمدم مردم شما واقعا مهمان نواز و خوب هستند برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.