کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

آبادان - سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: انتظار برخورد بد از سوی هواداران نفت با هواداران فولاد خوزستان در آبادان را نداشتم.

به گزارش خبرنگار مهر، نعیم سعداوی شامگاه امروز پس از پیروزی تیمش در برابر نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت در این بازی گله دارم زیرا در بازی رفت، آنها به اهواز امدند، تیم خود را تشویق کردند و استقبال گرمی از آنها به عمل آمد و امروز انتظار داشتیم آنها نیز چنین رفتاری را با هواداران ما داشته باشند.

وی افزود: امروز برخورد بدی با هواداران ما در آبادان صورت گرفت و این برخورد در شان خوزستان نیست. ما خوزستانی ها صاحب فرهنگ اصیل هستیم و همیشه برخوردهای خوب ما معروف بوده است.

سعداوی در خصوص این بازی نیز گفت: اطلاع داشتیم که نفت امروز با توجه به شرایطی که داشت به دنبال کسب امتیاز است. آنها سال اول حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کردند به همین دلیل به دنبال کسب یک موقعیت خوب در جدول بودند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: آنها برای این مسابقه، یک بازی بسته را در دستور کار خود قرار داده بودند و این امر همان چیزی بود که ما انتظار آن را داشتیم.

سعداوی بیان کرد: ما برای این بازی چهار بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و تنها با ۱۰ بازیکن بزرگسال به آبادان آمدیم و خوشبختانه بازیکنان جوان ما هم به خوبی بازی کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان باشگاه فولاد خوزستان گفت: هنوز دو بازی به پایان لیگ برتر مانده است و ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان ما کسر می شود. اجازه دهید فصل تمام شود و بعد این کار را انجام دهید تا بازیکن در کوران رقابت ها به لحاظ روحی دچار مشکل نشود. به نظر من به جای جریمه کردن این بازیکنان، باید دست آنها را بوسید.

سعداوی خطاب به مسئولان استان خوزستان نیز بیان کرد: آقایانی که شرکت های بزرگ صنعتی را اداره می کنید و آلودگی صنعتی را به گرد و غبار خوزستان اضافه کرده اید، وظیفه شما در قبال تیم های ورزشی چیست؟ چرا تیم های خوزستانی این همه در فوتبال و ورزش مشکل مالی دارند؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین در خصوص داوری این بازی گفت: تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان با این هم قدمت در فوتبال، استحقاق داور بهتری برای ابن بازی داشتند. مگر ما موش آزمایشگاهی هستیم که این داور باید این بازی مهم را سوت بزند. تیم های خوزستانی به فوتبال ایران اعتبار می دهند و فدراسیون باید بهترین داوران را برای این تیم ها انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.