مهاجم تیم فوتبال استقلال، گفت:می‌دانستیم بازی خیلی سنگین است، الاهلی حرفه‌ای بود و از بازیکنان بین‌المللی بهره می‌برد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کاوه رضایی بعد از کسب تساوی یک بر یک مقابل الاهلی امارات و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین، گفت: می‌دانستیم بازی خیلی سنگین است. الاهلی حرفه‌ای بود و از بازیکنان بین‌المللی بهره می‌برد. می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم که نشد. هوادارانمان سرماه باشگاه هستند که در این شرایط جوی سخت به ورزشگاه آمدند. تلاش می‌کنیم تا آنها را سر بلند کنیم. می‌خواهیم در بازی بعد امتیاز کامل را بگیریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد بارش باران عنوان کرد: همانطور که منصوریان گفت آمادگی انجام بازی در باران را نداشتیم. باید شرایط را برای خودمان مطلوب می‌کردیم و اجازه بازی سازی را از آنها می‌گرفتیم. آنها به انجام بازی در این زمین‌ها عادت دارند. ما در نیمه اول از شرایط معمول پایین‌تر بودیم اما در نیمه دوم با تلاش و دوندگی بیشتر همه چیز را بازگرداندیم.

رضایی در رابطه با اینکه آیا در مرحله بعد با توجه به بازی با تیم‌های قوی‌تر استقلال شانس خوبی برای موفقیت دارد، اظهار داشت: چرا که نه ما برای کسب موفقیت و صعود به مراحل بالاتر به مسابقات آمدیم و فقط به صرف حضور در مسابقات آسیا حاضر نشدیم. سال قبل در ذوب‌آهن هم همین شرایط را داشتیم و در آسیا شرکت کردیم و با انگیزه فراوان به میدان رفتیم. هواداران زیادی داریم آنها توقع دارند بهترین عملکرد را داشته باشیم و از نتایج بد دلخور می‌شوم. خودم به شخصه انگیزه‌ام بسیار بیشتر از قبل است و می‌خواهم توانایی‌ام را نشان دهم. اگر ان‌شاالله به مرحله بعد صعود کنیم منصوریان برای رسیدن به موفقیت برنامه دارد.

مهاجم استقلال در مورد اینکه آیا قراردادش را تمدید می‌کند، تصریح کرد: همانطور که گفتم تمام تمرکزم روی مسابقات فعلی است و باید فصل تمام شود تا سپس برای مذاکره با مسئولان باشگاه صحبت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.