پنج‌شنبه شب فوق‌ستاره یونایتدی‌ها از ناحیه زانو به شدت مصدوم شد و حالا این سوال پیش آمده که این تیم بدون مهره اصلی گلزنی خود چه روندی را طی می‌کند؟!

به گزارش خبرگزاری فارس، پنج‌شنبه شب زلاتان ایبراهیموویچ در دیدار من‌یونایتد مقابل اندرلخت از ناحیه زانو به شدت مصدوم شد و طبق آخرین خبرها تا ۹ ماه آینده از میادین دور خواهد بود.

شیاطین سرخ که با زلاتان راه موفقیت را طی کرده، چگونه باید تا انتهای فصل مسیر پیروزی خود را تداوم ببخشد.

این فوق‌ستاره سوئدی هم در گلزنی و هم در ایجاد موقعیت در مقام نخست قرار دارد. زلاتان با ۲۸ گل، در صدر جدول گلزنان این تیم قرار داشته و پس از آن «خوان ماتا» با ۱۰ گل قرار دارد.

در زمینه ایجاد موقعیت نیز، ایبرا ۸۸ موقعیت ایجاد کرده و در مقام دوم پوگبا با ۸۱ ایجاد موقعیت قرار دارد. پس از آن ماتا با ۶۲، مخیتاریان با ۵۵ و وین رونی با ۵۰ ایستاده‌اند.

آمار منچستریونایتد بدون حضور او، قابل تامل و غیرقابل قبول است. این ستاره به خاطر محرومیت، تنها در ۳ بازی حضور نداشت که سهم یونایتد یک پیروزی و ۲ تساوی است.

مشخص است که تیم مورینیو شدیدا به زلاتان وابسته است. آنها اکنون برای رسیدن به چهار تیم برتر انگلیس و راه‌یابی به لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگند که بدون حضور او کاری مشکل خواهد بود.

همچنین یونایتد به لیگ اروپا دل بسته که با قهرمانی، به شکلی دیگر به لیگ قهرمانان صعود کند. البته در آنجا نیز به سلتاویگویی برخورد کرده که آمار خوبی را از خود به جا گذاشته است. در فینال هم در صورت صعود باید با آژاکس یا لیونی روبه‌رو شود که عملکرد خوبی داشته‌اند.

مورینیو حال و روز تیمش را خوب ندانست و اظهار داشت: در بحران فرو رفته‌ایم.

تنها امید هواداران به بازی خوب تیم قرمزها مقابل چلسی در هفته قبل برمی‌گردد که آنها بدون حضور زلاتان موفق به پیروزی شدند. راشفورد عالی کار کرد و توانایی‌های خود را بار دیگر به معرض نمایش گذاشت.

عده‌ای به خاطر آن عملکرد، معتقدند که باید روی راشفورد حساب کرد. این جوان از ۲۶ بازی، ۵ گل به ثمر رسانده که شاید با بیرون آمدن از زیر سایه ایبرا، این آمار تقویت نیز بشود.

با بازگشت رونی شاید بتوان روی اسطوره یونایتد هم حساب باز کرد. اما شاید بتواند در این برهه که یونایتد شدیدا به یک ستاره احتیاج دارد راشفورد به داد آنها برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.