بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: سطح ما با تیم‌های شرق آسیا زیاد نیست و با برگزاری اردوها و تمرینات بیشتر می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا با کسب ۲ پیروزی و ۲ شکست از صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها بازماند. ملی‌پوشان کشورمان در حالی راهی این رقابت‌ها شدند که فقط ۲ ماه از تشکیل تیم ملی ایران بعد از ۲ سال می‌گذشت.

الهام فرهمند بازیکن تیم ملی ایران در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: ما ۷ اردوی ۴ روزه داشتیم و در واقع یک ماه تمرین کردیم، اما با توجه به تعطیلاتی که بین اردوها بود در مجموع ۲ ماه از تشکیل تیم می‌گذشت. ۲ دیدار دوستانه هم با اوکراین داشتیم که سبک بازی این تیم کاملا با تیم‌های شرق آسیا متفاوت است.

وی افزود: تیم‌های شرق آسیا همیشه خوب بوده‌اند و ویتنام و میانمار با آمادگی بالا در این مسابقات شرکت کرده بودند. من اولین تجربه حضور در تیم ملی را داشتم، اما به نظر می‌رسید حریفان ما دست نیافتنی نبودند. تفاوت سطح ما با این تیم‌ها زیاد نیست و با برگزاری اردوها و دیدارهای دوستانه بیشتر می‌توان نتایج بهتری گرفت.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان در ادامه با اشاره به بازی خوب ایران مقابل ویتنام در ۳۰ دقیقه اول، یادآور شد: ما مقابل ویتنام حتی گل اول را به ثمر رساندیم، اما از نظر بدنی کم آوردیم. مقابل ویتنام نتیجه بدی نداشتیم. موقعیت‌های زیادی برای گلزنی در نیمه دوم داشتیم، اما بی‌دقتی‌ها باعث شد تا فرصت‌های گلزنی را از دست بدهیم. مقابل سنگاپور و سوریه هم بازی‌های خوبی داشتیم؛ سنگاپور با وجود اینکه رنک بهتری نسبت به ما داشت، اما ما موفق شدیم این تیم را شکست دهیم. سوریه هم حریف قدری برایمان نبود.

فرهمند در پایان گفت: نایب‌رئیس بانوان به ما قول داده که این تیم منحل نشود و قرار است اردوها ادامه‌دار باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.