سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش امتیازات مفتی از دست می دهد گفت: می توانستیم مقابل نفت پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، نعیم سعداوی پس از پایان دیدار فولاد برابر نفت افزود: ابتدا به علی دایی بابت تیمی که دارد تبریک می گویم چرا که خیلی سخت است با توجه به مصاحبه هایی که ایشان می کند و شرایط تیم را می گوید این تیم را جمع و جور کند البته این را نیز باید بگویم نفت مهره هایی را دارد که هر مربی ای آرزوی داشتن آنها را می کند و بازیکنان با کیفیت و با تجربه ای دارد که می تواند به خوبی هر لحظه تغییری در تاکتیکش بوجود آورد.

سرمربی فولاد افزود: در نیمه اول تیم حریف با استفاده از تجربه اش چند موقعیت بدست آورد اما با توجه به برنامه هایی که ما داشتیم در نیمه دوم شرایط ما بهتر بود و بازیکنان باتمام وجود تفکرات فنی ما را در زمین پیاده کردند آن هم بازیکنان جوانی که آینده فوتبال فولاد راه خواهند ساخت.

وی افزود: ما دو، سه بازیکن ۲۴ ساله داریم و سایر بازیکنانمان ۱۷-۱۸ ساله هستند.

سعداوی ادامه داد: امروز فوتبال جذابی را شاهد بودیم واز این بابت ناراحتیم که بازی با تساوی انجامید چرا که ما برای کسب سه امتیاز آمده بودیم و اگر شانس یاری می کرد و از موقعیت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. بازی با سپاهان هم شرایط این گونه بود. ما امتیازات مفتی از دست می دهیم اما لیگ هنوز تمام نشده و ما با توجه به بازیکنانی که داریم تا دقیقه آخر تلاش می کنیم تا روزهای خیلی بهتری را رقم بزنیم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه چرا امسال هر دو نماینده خوزستان در لیگ برتر در نیمه دوم جدول قرار دارند، تصریح کرد: ابتدا باید از این سوال خوبتان تشکر کنم. واقعیت این است که فوتبال خوزستان تا اندازه زیادی مهد فوتبال ایران است. فصل گذشته تیم فولاد مشکلات زیادی داشت که گریبان این تیم را گرفته بود اما امیدوارم در فصل های آینده بتوانیم برگردیم که این کار نیازمند صبر و حوصله است چرا که آکادمی خوب و جوانان خوبی نیز داریم و به شرط برنامه ریزی خوب و حمایت می توانیم روزهای خوبی را در آینده رقم بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.