سرمربی یوونتوس پس از برد سنگین بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گفت: نمی‌توانم درباره بازی آینده خود صحبت زیادی کنم. ما به بارسلونا می‌رویم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان بارسلونا بود که موفق شد آبی-اناری‌ها را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

آلگری پس از این برد ارزشمند خانگی در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت گفت: باید درک کنیم که ما عملکرد فوق العاده‌ایم داشتیم. ما در این بازی هم در خط دفاع و هم حمله خیلی خوب ظاهر شدیم. این ایستگاه اول ما برای راه یابی به نیمه نهایی بود و ایستگاه دوم ما مسئله مختلفی خواهد بود.

وی افزود: نمی‌توانم درباره بازی آینده خود صحبت زیادی کنم. ما به بارسلونا می‌رویم تا بتوانیم به پیروزی برسیم. اکنون در رویا هستم اما واقعه گرای واقعه گرا هستم. ما در مرحله رشد قرار داریم زیرا در طول چند سال گذشته گام‌هایی را کم کم رو به جلو برداشتیم. با کمال احترام به تاریخ یوونتوس ولی در طول ۳ سال اخیر این بزرگترین نتیجه یووه در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سرمربی بیانکونری ادامه داد: در این بازی از تمام فضاهای موجود استفاده کردیم و توانستیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم اما نباید با گرفتن این نتیجه از رقابت‌های دیگر غافل شویم. باید خود را برای بازی با پسکارا در سری‌آ آماده کنیم تا بتوانیم قهرمانی خود را در اسکودتو امسال تحکیم ببخشیم.

آلگری در پایان درباره درخشش پائولو دیبالا، پدیده آرژانتینی یووه گفت: دیبالا مثل همیشه عالی ظاهر شد اما در این بازی استثنایی بود. البته در بازی امشب همه ممتاز و عالی عمل کردند. او بازی فوق العاده‌ای ارائه داد اما من نسبت به او و تمام بازیکنانم خوشحال هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.