کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:از ابتدای امسال سختی‌های زیادی کشیدیم و آنقدر که گفتیم از ما حمایت کنند،خسته شدیم.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط سیاه‌جامگان اظهار داشت: بازی‌ها از این به بعد بسیار سخت است و برای گرفتن امتیاز مسابقات باید خیلی تلاش کنیم.

وی افزود: شرایط تیم ما بد نیست، اما نتایج ما به نتایج صبای قم هم بستگی دارد. اول باید صبا امتیاز از دست بدهد و شرط اول موفقیت ما همت بازیکنان خودمان است و سپس از دست رفتن امتیاز توسط صبا.

بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد صبا سه گل به تراکتورسازی بزند، گفت: شخصاً چنین فکری نمی‌کردم اما فوتبال زیبایی‌هایش به همین است. صبای قم مهره‌های خوبی دارد، ولی در هر صورت ما باید تلاش کنیم تا در ادامه نتایج بازی‌های خودمان را بگیریم و بعد به فکر نتایج صبا باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص بازی این تیم مقابل نفت آبادان گفت: بازی در آبادان همیشه سخت است، چون یک شهر پشت این تیم است، ضمن آنکه حالا شرایط آب‌وهوایی هم تغییر کرده، ولی باید سخت تلاش کنیم تا ۳ امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص اینکه روی صحبت‌اش با مسئولان استان خراسان برای کمک به سیاه‌جامگاه و پدیده چیست، گفت: خودتان می‌دانید از ابتدای امسال سختی‌های زیادی کشیدیم و آنقدر که گفتیم از ما حمایت کنند، خسته شدیم. من که دلم به کمک کردن مسئولان خراسان به سیاه‌جامگان روشن نیست، ولی امیدوارم حداقل مسئولان باشگاه که یک تیم خصوصی را اداره می‌کنند به فکر سال آینده باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.