کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بندرگز – عضو هیئت مدیره تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با بیان اینکه عده‌ای نمی‌خواهند این تیم موفق شود از مسئولان استانی و شهرستانی خواست از نماینده فوتبال ساحلی بندرگز و گلستان حمایت کنند.

فاضل جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ملوان نماینده شهر بندرگز و استان گلستان و تیمی مردمی است، اما در حال حاضر عده‌ای دوست ندارند موفقیت‌های تیم شهرشان را ببینند.

وی افزود: البته به عملکرد مدیریت و کادر فنی تیم ملوان بندرگز همواره انتقاداتی وارد بوده، اما باید این نکته را در نظر بگیریم که ما با وجود مشکلات مالی فراوان، هیچ گاه به دسته پایین‌تر سقوط نکردیم و در برخی فصل‌ها هم نتایج خوبی گرفتیم.

وی تصریح کرد: مهدی تبیانیان موسس باشگاه ملوان بندرگز بود و در این چند سال زحمات زیادی کشید و اکنون که تیم را واگذار کرده، به وی پیشنهاد دادیم تا به عنوان استعدادیاب و مربی تیم‌های پایه در کنار ملوان باشد.

خسرونژاد عاشق ورزش است

عضو هیئت مدیره تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با اشاره به خرید امتیاز این تیم توسط مهدی خسرونژاد، گفت: آقای خسرونژاد کارخانه دار نیست، بلکه عاشق ورزش و شهر بندرگز است، وی اصالتا قائمشهری بوده اما ۱۰ سال در بندرگز زندگی کرده و به این شهر تعصب دارد.

جهانشاهی بیان کرد: آقای خسرونژاد با تشویق ما اقدام به خرید تیم ملوان بندرگز کرد و برنامه دراز مدتی دارد تا تیم ملوان بندرگز را به سمت حرفه‌ای شدن پیش ببرد.

وی ادامه داد: ساخت ورزشگاه اختصاصی که به عنوان مجموعه ورزشی – گردشگری فعالیت کند از برنامه‌های آقای خسرونژاد است تا با این کار ملوان بندرگز صاحب درآمد پایدار شود.

مدیریت جدید تا کنون ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کرده است

عضو هیئت مدیره تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز خاطرنشان کرد: مالک جدید سکو و نور ورزشگاه امام رضا (ع) بندرگز را سر و سامان داده، رختکن، سرویس بهداشتی، دوش آب گرم، اتاق دوپینگ، جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران و جایگاه دوربین در این ورزشگاه ایجاد کرده و در مجموع تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

جهانشاهی یادآور شد: باشگاه ملوان بندرگز در گذشته هیچ چیز نداشت اما اکنون با ورود آقای خسرونژاد صاحب ساختار حرفه‌ای شده و با بازیکنان قرارداد مالی بسته‌ایم.

وی ادامه داد: با تمام این هزینه‌ها و زحمات مالک جدید، عده کمی می‌خواهند وی را دلسرد کنند و شاید به این دلیل است که اکنون خودشان در کنار تیم ملوان حضور ندارند.

مسئولان و مردم حمایت از ملوان را دریغ نکنند

عضو هیئت مدیره تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز تصریح کرد: تیم ملوان بندرگز نماینده این شهر و استان گلستان است و اکنون که فردی با هزینه شخصی در حال کمک به تیم است نباید به وی انرژی منفی بدهیم.

جهانشاهی افزود: چنین افرادی که برای حمایت از ورزش قدم بر می‌دارند باید تشویق شوند و از تمامی مسئولان استانی و شهرستانی به خصوص استاندار گلستان می‌خواهم تا از تیم ملوان بندرگز حمایت کنند.

وی یادآور شد: آقای خسرونژاد هزینه‌های خوبی برای تیم ملوان بندرگز انجام داده و باید قدر وی را بدانیم و از مردم بندرگز و استان هم می‌خواهم تا امسال حمایت خود را از تیم ملوان بندرگز دریغ نکنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.