قم - سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که به جایگاه حریفان در جدول رده بندی توجه نداریم، گفت: برای کسب جایگاه از دست رفته خود خواهیم جنگید.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی عصر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: صبا با توجه به حساسیت بازی کار سختی در پیش دارد اما بازیکنان صبا به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌برند و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌اند.

وی افزود: شناخت کافی از تیم حریف داریم و ما فردا برای کسب جایگاه از دست رفته خود خواهیم جنگید همچنان که در نیم فصل نیز این جایگاه از دست رفته بود اما با تلاش بیشتر نتایج خوبی در هفته‌های اخیر به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما به جایگاه حریفان در جدول رده بندی نگاه نمی‌کنیم و ما فقط تلاش می‌کنیم نتایج دلخواه خود را به دست به بیاوریم و بازیکنان ما مصمم هستند که در بازی فردا نتیجه مناسبی کسب کنند.

مرفاوی بیان داشت: حضور تماشاگران در بازی فردا برای ما دلگرمی است و امیدواریم فردا مردم قم پشتیبان ما باشند و حساسیت این بازی از سوی تماشاگران درک شود و بدون تردید حمایت تماشاگران از روی سکو به بازیکنان و ما انرژی دوچندانی می‌بخشد.

وی عنوان کرد: جایگاه دو تیم دلیل بر برتری یک تیم بر دیگری نمی‌شود برای مثال شما بازی صنعت نفت و پرسپولیس و جایگاه آن‌ها را ببینید. پرسپولیس تیم صدرنشین لیگ است اما برابر صنعت نفت بازنده می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: قاسم دهنوی و امید نظامی‌پور را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و منصور تنهایی نیز به دلیل آسیب دیدگی در این بازی صبا را همراهی نمی‌کند.

مرفاوی گفت: در تعطیلات نوروزی، بازیکنان ما به دستوراتی که به آن‌ها داده بودیم عمل نکردند و به طور کلی تعطیلات نوروزی به ضرر همه تیم‌ها شد و تیم‌ها را از شرایط مسابقه دور کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.