سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:همه حساسیت‌هایی که برای این بازی وجود دارد باعث نمی‌شود که از زیبایی‌های بازی کم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: همه حساسیت‌هایی که برای این بازی وجود دارد باعث نمی‌شود که از زیبایی‌های بازی کم شود. فضای خوبی است تا بازیکنان بتوانند توانایی‌های خود را به اثبات برسانند.

جلالی درباره وضعیت مصدومیت مرتضی آقاخان بازیکن تیم پیکان اظهار داشت: فکر می‌کنم او دو هفته دیگر بتواند تمریناتش را با ما آغاز کند و امیدواریم که بتواند در لیگ جاری به میدان برود.

وی درباره اینکه تقابل تیم‌های شما با پرسپولیس همواره جذاب بوده،گفت: بازیکنان انگیزه بالایی دارند البته فاصله بازی ما با بازی قبل کم است اما شوق و انگیزه زیادی در بین بازیکنانم دیدم که من را امیدوار می‌کند. سعی می‌کنیم در این بازی اطلاعات بازیکنانم را از حریف بالا ببریم و هر چه اطلاعات آنها بیشتر باشد بازی منطقی‌تری را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه چقدر امیدواری تا پرسپولیس را شکست بدهید، گفت: شرایطی که برای بازی وجود دارد شانس ما را برای موفقیت زیاد می‌کند تا ما پیروز این میدان شویم. این موضوع را من به بازیکنان تیم هم گفته‌ام و آنها هم مثل ما امیدوار هستند.

جلالی در مورد تقابل منشا با پرسپولیس و اینکه او قرار است فصل آینده به این تیم برود، گفت: فکر می‌کنم همه اذعان دارند منشا بازیکن خوبی است. خوشحالم که توانستیم از راهی خوب چنین بازیکن خوب خارجی را بگیریم. او را با ۱۱۰ هزار دلار جذب کردیم. این هم در راستای رسالتی بود که در باشگاه داشتیم. البته بازیکنان خارجی دیگر را هم آوردیم که رقمی پایین‌تر از منشا داشتند اما کیفیت منشا را نداشتند. او بازیکنی است که اراده‌اش برای موفقیت قوی بود و انگیزه زیادی هم برای بازی فردا دارد.

وی تصریح کرد: یک چیز را باید یادآوری کنم اینکه منشا شاید اگر به تیمی دیگر برود شاید نتواند موفقیتش را در این فصل تکرار کند. همه ما خصوصیات بازیکنان تیم و تاکتیک تیم را بر اساس شرایط منشا طراحی کرده بودیم. او هم توانست خودش را اثبات کند و این یک تلاش دسته‌جمعی بود. امیدوارم منشا هم این را بداند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه منشا با پیکان قراردادش را برای فصل آینده تمدید کرده یا خیر، گفت: خیر او تمدید نکرده است.

جلالی درباره اینکه هدف شما در لیگ فعلی چیست، افزود: بارها این مسئله را گفته‌ام که امسال تیم ما بسته شد تا در لیگ بماند چرا که ما جزو ۳ تیمی بودیم که از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمدیم و سوابق پیکان در ۶ سال گذشته ما را در همین رابطه اذیت می‌کرد و نگران‌کننده بود. به همین دلیل مجموعه ما از بازیکنان و مربیان و مدیران تلاش کردیم تا فضای آرامی بسازیم و سطح ذهنی بازیکنان‌مان را ارتقا دهیم. به همین دلیل به ثبات رسیدیم. ما در نیم‌فصل فهمیدیم که تیم ما در لیگ حفظ می‌شود و بعد به هدف‌های دیگر فکر کردیم. باشگاه می‌داند که مواردی را تعریف کردیم که تا حدی در ظرفیت‌های باشگاه بود و اگر بخواهیم هدف‌های بزرگتری داشته باشیم باید ظرفیت قوی‌تری هم داشته باشیم.الان شرایط ما به گونه‌ای است که می‌توانیم در بازی‌های باقیمانده حتی به کسب سهمیه هم بپردازیم.

وی درباره اینکه تیم‌ها در ورزشگاه آزادی به حالت دفاعی مقابل پرسپولیس حاضر می‌شوند و به دنبال ضدحملات هستند و آیا پیکان هم فردا چنین رویه‌آی را خواهد داشت، افزود: تیم‌های دیگر کار بدی می‌کنند؟ چیزی که من در این سال‌ها به آن افتخار کرده‌ام این است که روزهایی بوده که خوب بازی کردیم و خوب هم نتیجه گرفتیم اما خیلی از مواقع هم بوده که خوب بازی کردیم اما نتیجه خوبی نگرفتیم که این موضوع مرا آزرده می‌کند.اگر خوب بازی کنیم و نتیجه نگیریم راضی نمی‌شوم و فردا هدف‌ ما این است که هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه آیا برای تمدید قرارداد با مدیران این باشگاه جلسه‌ای برگزار کرده‌ای یا خیر، اظهارداشت:جلسه‌ای در این باره نگذاشتیم اما حدود ۳ هفته قبل از عید آقای شیعی از من خواست برنامه‌هایم را برای سال اینده آماده کنم و من هم آماده کردم اما هنوز از من برنامه‌ای نخواستند.اگر هر زمان برنامه بخواهند برنامه را آماده دارم که تحویل بدهم.لیست را هم آماده کردم اما اگر بخواهند می‌دهم و اگر هم نخواهند نمی‌دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.