ستاره برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با وجود ۱۵ بازی ملی برای کشورش قصد تغییر ملیت خود و عضویت در تیم ملی اسپانیا را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکن ۲۵ ساله تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا از ۱۸ سالگی در این کشور بزرگ و با فوتبال حرفه‌ای آشنا شده است. او از تیم دوم رئال مادرید آغاز کرد و اکنون زیر دست زیدان در اوج فوتبال باشگاهی و در پرافتخارترین تیم فوتبال باشگاهی جهان عضویت دارد.

لوپتگی، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا چند روز پیش در نشست خبری خود گفت: خیلی دوست دارم یک بازیکن میانی در حد ماکله‌له داشته باشم، البته بازیکنی مثل کاسمیرو هست اما باید ملیتش را تغییر دهد.

قانون تغییر ملیت در فیفا طی چند سال گذشته بارها دستخوش تغییراتی شده و همچنان مشکلات خاص خودش را دارد اما با قایل شدن تفاوت میان اصل تابعیت و ملیت می تواند این قانون فیفا را نیز کنار زد و به هدف رسید.

کاسمیرو عملا مانند یک اسپانیایی زندگی می‌کند، در سال گذشته نیز به تیم ملی به صورت یک بازیکن کلیدی و ثابت دعوت نشده است.

او البته در واکنش به سوال خبرنگار آس اسپانیا مبنی بر تغییر ملیت و بازی در تیم ملی فوتبال اسپانیا گفته است: شوخی می‌کنید؟ من به برزیلی بودن خود افتخار می‌کنم!

در هر حال واقعیت با آنچه کاسمیرو گفته کمی فرق دارد و وکیل این بازیکن در هفته گذشته دو بار به اداره اتباع خارجی در مرکز مادرید سر زده و گویا تلاش می‌کند فرایند تغییر ملیت موکل خود را کلید بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.