کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ملی آرژانتین در غیاب فوق ستاره‌اش یعنی لیونل مسی، مقابل بولیوی شکست خورد و وارد بحران شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتین، به دلیل فحاشی و اهانت‌های رکیک به داور بازی مقابل شیلی، از سوی فیفا ۴ جلسه از همراهی آلبی‌سلسته محروم شد و این در حالی‌ست که آرژانتین شب گذشته در اولین جلسه محرومیت لئو، با نتیجه ۲ بر صفر مقابل بولیوی شکست خورد. با توجه به پیروزی شب گذشته شیلی، آرژانتین به رده پنجم سقوط کرد و با توجه به عدم حضور مسی در ۳ بازی پیش رو، کارش به شدت برای صعود به جام‌جهانی سخت شد.

باشگاه بارسلونا در همین راستا، در بیانیه‌ای به تصمیم محرومیت مسی واکنش نشان داد و اظهار داشت: «ما به دلیل محرومیت ۴ جلسه‌ای لیونل مسی توسط کمیته انظباطی فیفا، بسیار متعجب و خشمگین هستیم. این تصمیم بسیار غیرمنصفانه و بی‌تناسب است. ما حامی لیونل مسی هستیم. او یک بازیکن مثال‌زدنی در داخل و خارج از زمین برای فوتبال است.»

این در حالی‌ست که اهانت‌های رکیک مسی، به هیچ عنوان جایی برای دفاع از او باقی نگذاشته و فوتبال‌دوستان در فضای مجازی، این محرومیت را کاملاً عادلانه توصیف کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.