مهدی طارمی تک گل پیروزی تیم‌ملی مقابل قطر را به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی آقای گل این روزهای لیگبرتر که روند خوب گلزنی اش را هم در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس حفظ کردهبود، پایش به گلزنی دربازی های ملی هم باز شد. در بازی مقابل قطر، کارلوس کی روشاز طارمی در کناره ها استفاده کرد اما این مهاجم در دقیقه ۵۲ بازی با دروازه بانحریف تک به تک شد و به خوبی قدر فرصت به دست آمده را دانست و گل پیروزی بخش ایرانرا مقابل حریف عربی اش به ثمر رساند.

این گل علاوه بر اینکه سه امتیازی دیگر را به حساب تیم ایران واریزکرد، خیال فوتبال دوستان را هم از آمادگی طارمی راحت کرد. طارمی که معمولا در هرمسابقه چندین فرصت را از دست می دهد و بعد گل میزند، در این مسابقه حساس تنها فرصت۱۰۰ درصدش را به گل تبدیل کرد تا احتمالا کی روش در بازی بعدی هم به او اطمینانکند.

این اتفاق قطعا برای پرسپولیسی ها هم خوشایند است زیرا طارمی باروحیه و انگیزه فراوانی به تمرینات این تیم بر می گردد و با قدرت بیشتری به سمتآقای گلی در لیگ شانزدهم حرکت می کند.

در روزهایی که ساسان انصاری-جدی ترین رقیب طارمی برای عنوان آقایگلی- عملا در لیگ برتر درجا می زند و گلی برای فولاد به ثمر نمی رساند، طارمی اگربه روند خوب گلزنی اش ادامه می دهد می تواند مثل فصل قبل عنوان آقای گلی را کسبکند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )