کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ستاره با تجربه تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: امیدوارم بارسا هر چه زودتر ایسکو را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آندرس اینیستا بازیکن کلیدی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا اسپانیا در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش باشگاهش برای استخدام ایسکو، تصریح کرد: امیدوارم بارسا هر چه زودتر ایسکو را به خدمت بگیرد. او بازیکن جوان و خوش آتیه‌ای است و می تواند در ترکیب بارسلونا به یک بازیکن مهم و تاثیرگذار تبدیل شود.

وی ادامه داد: ایسکو در رئال مادرید همیشه روی نیمکت است و این حق بازیکنی در این سطح از فوتبال نیست، او در تیم ملی یک مهره ثابت محسوب می‌شود حال آن که در رئال مادرید گاهی حتی در فهرست اولیه تیم نیز وجود ندارد. التبه نیمکت نشینی بخشی از فوتبال است اما این هم حد و اندازه‌ای دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.