کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

روزنامه الشرق قطر از توصیه‌های خاص خورخه فوساتی، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور برای کنترل شاگردان کارلوس کی‌روش و تحمیل بازی خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر از امروز (جمعه) تا یکشنبه آینده تمرینات آماده‌سازی بازی برابر ایران در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را پشت درهای بسته انجام می‌دهند.

روزنامه الشرق در گزارشی با اشاره به توصیه‌های خورخه فوساتی، سرمربی اروگوئه‌ای تیم ملی قطر در آخرین تمرین به بازیکنان نوشته است: فوساتی در حال آشکار کردن سبک واقعی بازی ایران است و به بازیکنان قطر توصیه کرد که چگونه ریسک خطر حریف را کاهش دهند. او همچنین به قطری‌ها گفت چگونه تسلط خود روی بازی را به تیم ملی ایران تحمیل و مسیر پیروزی را هموار کنند.

این روزنامه قطری همچنین از فشار زیاد تمرینات در روزهای اندک باقی‌مانده به بازی با ایران خبر داد که به همین خاطر سرمربی ارو‌گوئه‌ای تصمیم به بستن‌ درهای محل تمرین و عدم حضور هواداران، نمایندگان رسانه‌های گروهی و حتی نماینده احتمالی ایرانی‌ها گرفت.

تیم‌های ملی فوتبال قطر و ایران سوم فروردین ۱۳۹۶ در هفته اول دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف هم می‌روند. ایران ۱۱ امتیازی صدرنشین گروه A است و قطر با ۴ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.