سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از هواداران می خواهم مقابل لوکوموتیو ازبکستان از آوردن لیزر و مواد محترقه خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیم های استقلال تهران و لوکوموتیو تاشکند در لیگ قهرمانان آسیا که بعدازظهر امروز برگزار شد، گفت: به تیم لوکوموتیو خوش آمد می گویم. امیدوارم میزبان خوبی باشیم. امیدوارم فردا بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه بدهیم.

وی افزود: از تماشاگران می خواهم همانطور که ما را در بازی با السد قطر ما را تنها نگذاشتند، فردا شب هم به ورزشگاه آزادی بیایند. نه تنها تیم ما بلکه تماشاگران نباید سایر نمایندگان ایران را در آسیا تنها بگذارند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: از هواداران دو خواهش دارم. اول اینکه از آوردن لیزر خودداری کنند چون ممکن است با محرومیت مواجه شویم. دوم اینکه از آوردن مواد محترقه که تولید صدا و ایجاد تنش می کند، خودداری کنند. وقتی آتشنشانها جانشان را به خاطر مردم در پلاسکو از دست دادند، به احترام آنها فردا روزی باشد که روح آنها شاد باشد.

منصوریان با بیان اینکه بازی های لوکوموتیو را آنالیز کرده است، گفت: این تیم چند ملی پوش از جمله تیمور کاپاتزه دارد. جباروف هم سال گذشته با این تیم قهرمان شده است. کاملا این تیم را می شناسیم. آنها داخل زمین منظم هستند. برنامه ریزی ما این است که در دو جبهه بجنگیم. اول برای بازی با فردا و دوم آماده کردن بازیکنان بعد از چالش هایی که در چند روز گذشته داشته ایم.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.