ساندی اولیسه به تازگی باز هم ادعا کرده وحید هاشمیان در سال ۲۰۰۴ به او توهین نژادپرستانه کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید هاشمیان و ساندی اولیسه در سال ۲۰۰۴ و در بازی هانزاروستوک دچار اختلاف لفظی شدند اما در رختکن اولیسه با کله تو صورت بازیکن ایرانی کوبید و باعث شد بینی او بشکند. اولیسه اخیرا برای چندمین بار گفته است وحید هاشمیان آن روز به او توهین نژاد پرستانه کرد. هاشمیان اما چندی قبل در این باره به خبرآنلاین گفته بود: «این اولین بار نبود که او دماغ می‌شکست. دماغ تونی پولستر را هم در کلن شکسته بود اما روزنامه‌ها مخفی نگه داشتند. او کاپیتان نیجریه بود، دوست داشت ریاست کند. دستور می‌داد و بی‌احترامی می‌کرد. سر یکی از بازی‌های تیم، من به او گفتم تو کی هستی با همه اینطور صحبت می‌کنی؟ گفتم اینجا تیم ملی نیجریه نیست و تو نمی‌توانی چیزی بگویی. این یک گفت‌وگوی ساده بود. همه چیز تمام شد و بعد من به رختکن تیم رفتم. اصلاً همه چیز تمام شده بود اما وقتی من به رختکن برگشتم یک دفعه با کله به دماغ من کوبید. شوکه شده بودم و نمی‌دانستم علت چه بود. خیلی ناجوانمردی کرد. او دو ساعت بعد از آن ماجرا زنگ زد گفت برادرم در فرانسه بازی می‌کند و قلبش گرفته. گفت من را ببخش.»

هاشمیان ادامه می دهد: «در آلمان می‌توانستم ادعای خسارت نموده و قانون او را وادار کند ۳۰ هزار یورو به من بپردازد. حتی می‌توانستم او را ممنوع الکار کنم. اولیسه باید تست روانی هم می‌داد. صبح پلیس آمد و من گفتم مشکلی ندارم. با بازیکنان و مربیان هم جلسه‌ای داشتیم و من گفتم ایرادی ندارد، می‌تواند برگردد. بعد مربیان گفتند پس او برمی گردد اما تمام بازیکنان تیم اعتصاب کردند و گفتند اگر او بیاید ما دیگر نیستیم که باشگاه او را برنگرداند. بعد گفت وحید به من راسیسمی فحش داده. من روزنامه می‌خواندم دیدم گفته فحش راسیسمی داده. من از بچه‌ها پرسیدم این یعنی چه که گفتند فحش‌نژادپرستانه است. یک چیز جالب درباره او بگویم؛ همین چند وقت پیش شنیدم می‌خواهد پاپ شود!»

مهاجم سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا حرف های او مشکلی برایت به وجود نیاورد، پاسخ می دهد: «نه، دیدید که من به بایرن‌مونیخ هم رفتم. کسی اهمیت نمی‌داد. همه می‌دانستند من این کار را نکرده‌ام.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.