مدیر تیم شهرداری بندرعباس گفت: ما هم با اضافه کردن یک «ن» یا «ر» اسم تیم را تغییر می‌دهیم و بدهی‌هایمان را پرداخت نمی‌کنیم!

محمد رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نامه نگاری با فیفا برای روشن شدن وضعیت تیم شهرباران گفت: باشگاه ما با فیفا مکاتبه دارد و این نامه‌ را هم به فیفا نوشته‌ایم و خواستار روشن شدن وضعیت تیم شهرباران شده‌ایم. به عقیده ما تیم شهرباران وجود خارجی ندارد و حتی بازیکن خارجی هم نداشته که بخواهد از این تیم امتیاز کسر شود. تیمی که باید از آن امتیاز کسر شود تیم داماش گیلان است که در گذشته در لیگ برتر هم حضور داشته است.

وی افزود: شهرداری بندرعباس می‌خواهد حقانیت‌ها ثابت شود نه اینکه بخواهیم خودمان صعود کنیم. اصلا صعود هم نکنیم مهم نیست. وقتی فیفا از ما ۳ امتیاز کسر کرد ما آن را پذیرفتیم و با منفی سه امتیاز لیگ را شروع کردیم. این در حالی است که ما طلب بازیکن آرژانتینی را هم داده بودیم اما مدیر برنامه‌هایش این پول را به او نداده بود و مجبور شدیم دوباره این مبلغ را بپردازیم. این اتفاق مربوط به ۵ سال پیش بود. از ۵ سال گذشته تا امروز هیچ باشگاهی در لیگ دسته اول و دوم حق جذب بازیکن خارجی ندارد.

مدیر تیم شهرداری بندرعباس در مورد اینکه ممکن است نامه نگاری با فیفا تبعاتی برای فوتبال ایران داشته باشد و بهتر نبود که ابتدا با مسئولان فدراسیون ایران صحبت می‌کردند، گفت: به هر حال اگر فدراسیون تخلفی مرتکب نشده قطعا فیفا جواب ما را می‌دهد و بگوید حق با فدراسیون فوتبال کشورتان بوده است اما اگر تخلفی هم رخ داده باشد در آنصورت وضعیت مشخص می‌شود. فقط خواهان اثبات حقانیت هستیم. به نظر من مسئولان نباید خودشان مرتکب تخلف شوند البته اگر تخلفی رخ داده باشد اگر هم رخ نداده باشد که مشکلی نیست. 

وی افزود: رئیس هیات فوتبال و شهردار بندرعباس با مسئولان فدراسیون صحبت کردند اما آنها می‌گویند تخلفی صورت نگرفته که در این صورت باید بگوییم از این پس ما هم برای فرار از پرداخت بدهی‌هایمان یک «ن» یا «ر»  از نام تیم کم و زیاد می‌کنیم و بدهی‌ها را نمی‌دهیم. مگر می‌شود چنین کاری کرد؟ اکنون سوالم این است که مطالبات بازیکنان خارجی تیم شهرباران را چه کسی باید بپردازد؟! فیفا برای دریافت مطالبات خارجی‌ها از شهرباران امتیاز کسر کرده و اکنون این پول را چه کسی باید بدهد؟! تیمی که وجود خارجی ندارد!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.