کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد فدراسیون فوتبال به دعوای کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس خاتمه بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از درگیری های رسانه ای کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ، شائباتی مبنی بر عدم دعوت بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی ایجاد شده است؛ موضوعی که نگرانی اهالی فوتبال را در پی داشته و ممکن است عملکرد تیم ملی را در راه صعود به جام جهانی روسیه تحت تاثیر قرار بدهد.

در همین ارتباط مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، با انتشار پیامی خواستار اتمام این قائله شد. سلطانی فر اعلام کرد: « لازم است فدراسیون فوتبال به دعوای کی روش و برانکو پایان دهد. تیم ملی فوتبال باید در آرامش به جام جهانی صعود کند.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.