کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دستیار مربی لسترسیتی که پس از برکناری رانیری، موقتا هدایت تیم را برعهده گرفت در خصوص شایعات رسانه‌‌ها مبنی بر شورش بازیکنان بزرگ تیم با هیئت مدیره علیه مربی باشگاه اظهار داشت: اطلاعی از اینگونه اخبار ندارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شایعات زیادی مبنی بر صحبت بازیکنان بزرگ تیم در خصوص اخراج رانیری با هیئت مدیره مطرح شده است. برخی منابع آگاه گزارش داده‌اند که این اواخر فضای مناسبی در رختکن حاکم نبوده است.

کریگ شکسپیر، دستیار مربی ایتالیایی که پس از برکناری وی، هدایت تیم را به صورت موقت برعهده گرفت در این خصوص اظهار داشت: باید به شما بگویم که از اینگونه صحبت‌ها خبری ندارم.

وی اضافه کرد: بسیاری از این حدس و گمان‌ها بی پایه و اساس هستند. رابطه‌ام با کلودیو بسیار خوب بود و اصلا مشکلی با وی نداشتم. اتفاقا پس از انتشار خبر برکناری این مربی، با او صحبت کردم و رانیری از من بسیار تشکر کرد، تنها کمی شوکه شده بود ولی در صدایش تغییری احساس نکردم.

لسترسیتی که با ۲۱ امتیاز در رتبه هفدهم جدول قرار دارد دوشنبه شب جدال سخت و حساسی با لیورپول در خانه برگزار می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.