تبریز - تیم دبیری تبریز با انگیزه رسیدن به فاصله یک امتیازی صدر جدول در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به دیدار تیم فرش آرا مشهد می رود.

خبرگزاری مهر - سرویس استان ها - محمود نصیرپور: هفته بیست و چهارم رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور فردا یکشنبه با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف سپری می شود و طی آن در یکی از مهم ترین بازی های هفته تیم دبیری تبریز در خانه از این فرش آرا مشهد پذیرایی می کند.

دبیری که هفته گذشته توانست تیم گیتی پسند اصفهان را در تبریز شکست دهد، اکنون این انگیزه را دارد تا با پیروزی برابر فرش آرا به فاصله یک امتیازی صدر برسد. البته این صعود رویایی سرخپوشان تبریز به یک قدمی گیتی پسند در شرایطی به حقیقت بدل خواهد شد که صدرنشین اصفهانی لیگ در مصاف خانگی سخت خود برابر تیم رده پنجمی تاسیسات دریایی تهران شکست بخورد.

هم اکنون در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم گیتی پسند با وجود دو شکست پیاپی در عرض پنج روز در تبریز، همچنان با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و دبیری تبریز با ۵۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. مس سونگون دیگر نماینده استان آذربایجان شرقی ۴۹ امتیازی است و در رده سوم ایستاده و حفاری اهواز با ۴۸ امتیاز چهارم است. تاسیسات دریایی تهران حریف این هفته گیتی پسند ۴۴ امتیازی است و در جایگاه پنجم قرار دارد.

نیم نگاه تبریزی ها به بازی اصفهان

شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم دبیری تبریز در حالی فردا از تیم فرش آرا میزبانی می کنند که نیم نگاه آنها به بازی همزمان تیم های گیتی پسند و تاسیسات خواهد بود. البته خود اصغری مقدم در خصوص نتایج بازی های تیم های رقیب اعتقاد جالبی دارد. این مربی جوان و خوش فکر دبیری در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: گیتی پسند بازی هایش با تاسیسات و حفاری باقی مانده اما ما یک بار برای همیشه روی بازی رقبا تمرکز کردیم و ضربه آن را در بازی هفته قبل برابر ساوه خوردیم. اگر سه امتیاز بازی با ساوه را می گرفتیم اکنون یک امتیاز با گیتی پسند فاصله داشتیم و می توانستیم راحت تر در مورد آینده صحبت کنیم.

با این حال باید انتظار یک بازی جانانه دیگر از سوی تیم دبیری در بازی فردا بود. هرچند که هرگز نمی‌توان گفت سرخپوشان تبریز نیم نگاهشان به بازی اصفهان نخواهد بود چراکه پیروزی دبیری در صورتی شیرینی دوچندان خواهد داشت که گیتی پسند برابر تاسیسات ببازد و دبیری به یک امتیازی صدر برسد.

۴۰ دقیقه تلاش برای سه امتیاز

در ارتباط با بازی فردای دو تیم دبیری و فرش آرا، اصغری مقدم سرمربی تیم دبیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت این دیدار گفت: بازی سختی با فرش آرا داریم اما من به توان تیم خودم اعتقاد دارم و می دانم که بازیکنان دبیری در طول ۴۰ دقیقه همواره به دنبال ارائه برنامه های تاکتیکی تیم هستند و تلاش می کنند تا نتیجه خوبی در پایان بازی رقم بخورد.

وی ادامه داد: ما با تمرکز بالا در این بازی حاضر خواهیم شد و توجهی به حواشی نداریم. ما به دنبال ارائه برنامه های تاکتیکی خود در زمین مسابقه هستیم و فقط به سه امتیاز بازی فکر می کنیم.

اصغری مقدم گفت: فرش آرا بازی قبلی خود را برابر مس مساوی کرده و نشان داده که این خوبی است اما تیم دبیری هم نشان داده که تیم آماده ای است و می تواند نتایج دلخواه خود را برابر هر حریفی کسب کند.

پیروزی با تمرکز

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در ادامه با اشاره به پیروزی تیمش در دیدار مهم هفته گذشته عنوان کرد: ما با تمرکز خوبی که برای دیدار با گیتی پسند داشتیم، توانستیم صدرنشین لیگ را در تبریز شکست دهیم. بازی برابر گیتی پسند با آنهمه مهره و امکانات واقعا سخت است، گیتی پسند به راحتی به تیمی امتیاز نمی دهد اما اول فصل به قدری گیتی پسند به راحتی به تیمی امتیاز نمی دهد اما اول فصل به قدری امتیاز جمع کرده که الان حتی دو بازی پشت سر هم می بازد اما باز در صدر جدول استامتیاز جمع کرده که الان حتی دو بازی پشت سر هم می بازد اما باز در صدر جدول است.

وی ادامه داد: ما دو هفته قبل در روزی که در ساوه بد بودیم و تمرکزمان جای دیگری بود باختیم اما هفته قبل همه ما تمرکزمان روی بازی با گیتی پسند بود و اصلا به نتایج دیگر تیم ها کاری نداشتیم و حتی بعد از پایان بازی هم دنبال نتایج دیگر تیم ها نبودم.

اصغری مقدم گفت: ما تمرکز کرده بودیم که بازی با گیتی پسند را ببریم و در مقطعی که فقط دو روز فرصت داشتیم تا تیم را پس از باخت در ساوه ریکاوری کنیم، خدا را شکر این کار جواب داد.

بازیکنانی که شایسته قهرمانی اند

وی با تقدیر از عملکرد شاگردانش در بازی با گیتی پسند گفت: این بچه ها شایسته قهرمانی هستند، هر چند اگر قهرمان نشوند. تیمی که با هفت بازیکن می تواند ۴۰ دقیقه حریفی مثل گیتی پسند را پرس کند واقعا جای تقدیر دارد و من هم از بچه ها و هم از کادرفنی و مدیریت باشگاه و هم از هواداران که در آن بازی سنگ تمام گذاشتند، تشکر می کنم و اعتقاد دارم اگر آنها نبودند چنین نتیجه ای رقم نمی خورد.

سرمربی جوان و خوش فکر تیم فوتسال دبیری تبریز در خصوص شانس تیمش برای قهرمانی اظهار کرد: ما از روز اول تا روز آخر برای قهرمانی امیدواریم، ما به عنوان مربی و بازیکن وظیفه داریم تا روز آخر بجنگیم و هر اتفاقی بیفتد امیدواریم که برایمان خیر باشد.

بی توجهی به بازیهای رقبا

وی در ارتباط با بازی های سخت تیم گیتی پسند یادآور شد: گیتی پسند بازی هایش با تاسیسات و حفاری باقی مانده اما ما یک بار برای همیشه روی بازی رقبا تمرکز کردیم و ضربه آن را در بازی هفته قبل برابر ساوه خوردیم. اگر سه امتیاز بازی با ساوه را می گرفتیم اکنون یک امتیاز با گیتی پسند فاصله داشتیم و می توانستیم راحت تر در مورد آینده صحبت کنیم.

اصغری مقدم در مورد گلی که در دیدار با گیتی پسند به سپهر محمدی دروازه بان آماده حریف زد، گفت: گلی که زدم شانسی بود (با خنده) و زحمت بچه ها بود که با غیرت بازی کردند. بیشترین بازیکن بومی را بغیر از دو، سه تیم پایین جدول، ما داریم و در بین مدعیان تنها تیمی که بیش از هفتاد درصد بازیکنانش بومی است، تیم دبیری است.

دیدار تیم های دبیری تبریز و فرش آرا مشهد از سوی رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ فردا یکشنبه در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.