ملی پوش سابق کشورمان گفت: اگر انگیزه‌های بازیکنان جوان استقلال خوب مدیریت شود این تیم می‌تواند الاهلی را شکست دهد.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: من هم مثل همه استقلالی‌ها از شرایط کنونی این تیم خوشحالم و از بازی ها و نتایج این تیم لذت می‌برم. اما همیشه حفظ یک شرایط سخت تر از به دست آوردن آن است. آبی‌ها به سختی این شرایط را به دست آوردند اما حفظ کردن این شرایط و در اوج ماندن سخت تر است. الان وظیفه مدیران باشگاه به مراتب سخت تر شده و باید بکوشند تا تیم از شرایط آرمانی کنونی فاصله نگیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص لغو سفرش به امارات گفت: مسئولین باشگاه الاهلی محبت داشتند و از من برای دیدن بازی استقلال و الاهلی دعوت کردند. از آنها تشکر کردم و عذر خواستم. به هرحال بازی استقلال است و من خیلی تمایل نداشتم برای تماشای این بازی به دوبی بروم. البته با یک هفته تاخیر به امارات سفر می‌کنم.

وی در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل الاهلی خاطرنشان ساخت: بازیکنان جوان تیم ما در شرایط آرمانی بسر می‌برند و اگر مدیریت باشگاه بتواند به سرمربی کمک کند و انگیزه های تیم را کانالیزه کرده و شرایط خوب روحی بازیکنان را حفظ کند.

ملی پوش سابق کشورمان در این خصوص که آیا استقلال شانسی هم برای قهرمانی دارد یا خیر بیان داشت: فاصله امتیازی استقلال و پرسپولیس زیاد است و بازی‌های کمی هم باقی مانده. تنها در صورتی که پرسپولیس همه بازی‌هایش را ببازد و استقلال همه بازی‌هایش را ببرد ممکن است پرسپولیس قهرمان نشود که این اتفاق تقریبا غیر ممکن است. به نظر من اگر پرسپولیس قهرمان نشود باید از طاهری مدیرعامل و برانکوی سرمربی تا توپ جمع کن های باشگاه را هم عوض کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: البته قهرمان شدن استقلال و پرسپولیس اتفاقات خوبی است که می تواند در فوتبال ایران بیفتد. هر زمانی که استقلال و پرسپولیس قهرمان بودند فوتبال ایران در سطح ملی خوب بوده و رونق داشته. این همه سال که سپاهان و فولاد و سایپا قهرمان می شدند ما در سطح ملی آنطور که باید و شاید قوی نبودیم.

حسن روشن در خصوص اشتباهات داوری به سود تیم پرسپولیس در هفته های اخیر خاطرنشان ساخت: داوران هم انسان هستند و حق دارند طرفدار یک تیم خاص باشند. اما باید این هواداری را برای ۹۰ دقیقه کنار بگذارند و عادلانه و منصفانه قضاوت کنند. البته من نمی‌گویم که داوران از پرسپولیس جانبدارانه می‌کنند. اما اشتباهات آنها برای قشری از هواداران فوتبال شائبه ساخته است.

وی افزود: خارجی ها با وسواس و دقت فوتبال ما را رصد می‌کنند تا از ما آتو بگیرند و محروم مان کنند. خودمان نباید در داخل این بهانه ها را به دست آنها بدهیم. انشاءالله که اشتباهاتی که در بازی های آخر به سود پرسپولیس پیش آمده همه سهوی و غیر عمدی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.