سرمربی ناپولی پس از شکست مقابل رئال مادرید دلیل این شکست را اشتباهات زیاد بازیکنش عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان رئال مادرید بود که با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد.

مائوریستو ساری، سرمربی ناپولی پس از این شکست تلخ گفت: به نظرم نیازی به گفتن چیزی نیست زیرا ورزشگاه سان پائولو (استادیون ناپولی) در بازی برگشت این نتیجه را برمی‌گرداند. اگر ما حمایت هوادارانمان را داشتیم می‌توانستیم در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی امر مهمی را محقق کنیم. ولی منتظر یک شگفتی در بازی برگشت باشید. بازی برگشت بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

وی افزود: از دست دادن توپ در میانه زمین و تقدیم کردن آنها به مهاجمانی در این سطح مشکل بزرگ ما در این بازی بود. بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و بیشتر از آن نتوانستیم عمل کنیم. اگر این اشتباهات را در میانه زمین نمی‌کردیم و توپ‌های کمتری را لو می‌دادیم، فضای زیادی برای ما ایجاد می‌شد. بسیار سخت است که منتظر ضدحمله باشید و توپ‌های زیادی را به هدر دهید.

سرمربی ناپولی در ادامه درباره تاثیر سخنان مارادونا، اسطوره آرژانتینی این باشگاه پیش از آغاز بازی در رختکن، گفت: حرف‌های او تاثیر زیادی بر روحیه بازیکنان داشت و ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی تاثیرش را گذاشته بود به همین خاطر بازیکنان فوق العاده بودند.

ساری در پایان گفت: به خاطر برخی اشباهاتی که در این بازی مرتکب شدیم بسیار متاسفم و این اشتباهات غیرقابل قبول است زیرا مقابل قدرتمندترین تیم جهان قرار گرفتیم. اما در بازی برگشت تمام سعی خود را می‌کنیم تا بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسیم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم اگرچه شانس کمتری از تیم اسپانیایی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.