مهاجم اتلتیکومادرید در خصوص پیشنهاد من‌یونایتد اظهار داشت: به آینده‌ام در انگلیس به علت برخی مشکلات شک دارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید که مدت‌هاست زیرنظر منچستریونایتد قرار گرفته با اسکای اسپورت مصاحبه‌ای کرد که شک‌ها را در رابطه با این انتقال برانگیخت. 

در ماه‌های اخیر تمام مطبوعات اعم از انگلیس، اسپانیا و فرانسه از انتقال ۸۵ میلیونی «آنتوان گریژمان» خبر دادند. حتی برخی روزنامه های فرانسوی به قطعیت عنوان کرده که ستاره دنیای فوتبال در تابستان راهی تئاتررویاها خواهد شد. 

اکنون مهاجم ۲۶ ساله در مصاحبه با اسکای اظهار داشت: زمانی که در سوسیداد بودم، احساس کردم وقت انتقال است اما در اتلتیکو چنین نظری و احتیاجی نمی‌بینم. البته باید دید که فصل برای ما چگونه به اتمام می‌رسد. اگر ما با عملکردی ضعیف به پایان برسیم دوباره این سوال از خودم خواهم پرسید.

وی ادامه داد: من از خودم می‌پرسم که به کجاها می‌توانم بروم. در اسپانیا مشخصا ۲ تیم وجود دارد. بارسلونا اکنون ۳ بازیکن بسیار خوب یعنی نیمار، سوارس و مسی را دارد که به حضورم احتیاجی نیست. در مورد رئال‌مادرید هم می‌دانم که با توجه به عقبه ۲ باشگاه این انتقال غیرممکن به نظر می‌رسد.

گریژمان اضافه کرد: به لیگ آلمان علاقه‌ای ندارم و احساس می‌کنم رفتن به فرانسه هنوز زود است.  اما در مورد انگلیس شک‌های زیادی در مورد آینده‌ام وجود دارد. من در مورد یک سری مسائل شخصی مثل باران و آب‌ و هوای نامناسب تردید دارم. باید در آن کشور احساس آرامش داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.