سرپرست پیشین باشگاه استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی این تیم در دربی گفت: منتظریم تا بزودی سومین ستاره آسیایی هم بدست بیاید.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار روز گذشته دو تیم پرسپولیس و استقلال که با برتری سه بر دو آبی پوشان به پایان رسید، گفت: در تمام طول بازی همان احساسی را داشتم که طی دو سال مدیریت در باشگاه استقلال هر روز و هر لحظه با آن مواجه بودم یعنی استرس و نگرانی بابت مسئولیتی که داشتم.

وی ادامه داد: وقتی استقلال گل اول را دریافت کرد به قدری ناراحت شدم که گویی هنوز مدیریت استقلال دست من است و نسبت به وضعیت این تیم و نتایج آن به خصوص در این دیدارهای حساس مسئولیت دارم و باید پاسخگو باشم. خوشحالم از اینکه استقلال در این بازی عملکرد خوبی داشت و موفق به پیروزی شد. هر چند متاسفانه در آخر بازی اتفاقاتی افتاد که خیلی قشنگ نبود و طعم شیرین این بازی خوب و نتیجه آن را کمرنگ کرد.

سرپرست پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه به سرپرست فعلی این باشگاه (افتخاری) به خاطر عملکرد خوبش تبریک می گویم، تصریح کرد: سرپرست استقلال از هیچ تلاشی برای بهتر شدن اوضاع تیم کوتاهی نکرده و تمام اقدامات را انجام داده است. البته بازیکنان هم در این دیدار همت به خرج دادند و ثابت کردند اگر بخواهیم می توانیم درهر شرایطی نتیجه بگیریم آنها نمایشی ارائه کردند که در شان استقلال بود.

افشارزاده با ابراز امیدواری از اینکه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتایج خوبی بگیرد و مرحله به مرحله با موفقیت پیش رود، گفت: منتظر هستیم سومین ستاره استقلال به همین زودی ثبت شود.

بهرام افشارزاده در ادامه گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد مشکلاتی که اخیرا استقلال با آن مواجه بود و خیلی ها وجود چنین مشکلاتی را به دوره مدیریت وی ربط دادند، گفت: اول که این گونه صحبت ها را می شنوم خیلی ناراحت می شوم اما در مجموع برایم مهم نیست چون آنهایی که در ورزش حضور دارند و از مدیریت در این عرصه اطلاع دارند می دانند که من طی دو سال چه کردم و چه تاثیراتی داشتم. خیلی از مشکلات به خصوص در بحث بدهی ها قراردادها را به من ربط می دهند اما آیا مثلا این پیروزی دلچسب هم باید به مدیریت من ربط داده شود!؟

وی تاکید کرد: طی دو سالی که در باشگاه استقلال بودم تلاش و رایزنی های زیادی انجام شد برای اینکه بازیکنان مدنظر جذب شوند، حضور خیلی از بازیکنان فعلی در باشگاه استقلال نتیجه رایزنی هایی است که در دوره مدیریت من انجام شد اما تاکید می کنم هیچ یک از قراردادها مشکلی نداشت. همه قراردادها قانونی و با صحت کامل منعقد شد اما مشکلاتی که امروز در بحث قراردادها ایجاد می شود همه به خاطر مسائل مالی است. مشکلات مالی و کمبودها حل شود، این بحث ها هم تمام می شود، البته که آقای افتخاری تلاش زیادی در این زمینه دارد و باید از او تشکر کرد.

افشارزاده با یادآوری اینکه در دوره مدیریتش در باشگاه استقلال ۲/۵ میلیارد تومان بدهی مربوط به دوران قبل را پرداخت کرد، خاطرنشان کرد: این بدهی ها مربوط به گذشته بود، من زمانی که مدیریت استقلال را گرفتم مجبور به انجام خیلی از کارهایی بودم که مدیریت قبلی استقلال یعنی آقای فتح الله زاده به انجام آنها متعهد شده بود؛ البته این شرایط ویژه کار مدیریت است، اما می خواهم بگویم در دوره ای که در استقلال بودم خیلی از کارهای باقی مانده مدیریت قبل را انجام دادم اما صحبت های امروزی را هم مطرح نکردم.

سرپرست پیشین باشگاه استقلال که این روزها به عنوان مشاور عالی در فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارد در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است روزی دوباره در عرصه فوتبال مدیریت کند، گفت: من مدیر ورزش هستم اما نه مدیر فوتبال. آن زمان هم به خاطر پیشنهاد گودرزی -وزیر وقت ورزش- و علیرغم میل باطنی خودم و مخالفتی که خیلی از دوستان داشتند، مدیریت استقلال را قبول کردم اما هرگز به فوتبال بازنمی گردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.