کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از فردا (سه‌شنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا شب ساعت ۲۳:۱۵ دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز می‌شود.

بارسلونا به عنوان صدرنشین گروه سوم مسابقات در یکی از مهمترین بازی‌های این دور، در «پارک دو پرنس» فرانسه میهمان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

این ۲ تیم در سالهای اخیر ۶ بار روبروی هم قرار گرفته که سهم بارسا ۳ برد و سهم سن‌ژرمن یک برد بوده است. در نبرد آخر بارسلونا توانست در ورزشگاه «نیوکمپ» با ۲ گل نیمار به پیروزی برسد.

در دیگر مسابقه فرداشب، بنفیکا میزبان دورتموند است. تیم پرتغالی که در لیگ برتر این کشور صدرنشین است در گروه خود پس از ناپولی مقام دوم را بدست آورد.

دورتموند نیز که این روزها در بوندس‌لیگا شرایط خوبی ندارد و در آخرین بازی خود در بوندس‌لیگا متحمل شکست شده است، به دنبال پیروزی ارزشمند خارج از خانه است. این تیم با پیشی گرفتن از رئال‌مادرید صدرنشین گروه خود شد و یکی از مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان شمرده می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.