کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: ترسمان در دربی به خاطر بازی با السد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امید ابراهیمی پس از برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: منصوریان گفت که باید بازی را ببرید. ترس ما از این بود که ۱۲۰ دقیقه مقابل السد بازی کرده بودیم، اگر آن مسابقه نبود، بهتر بازی می‌کردیم و امروز می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

وی در مورد حواشی بازی عنوان کرد: در آن صحنه سیدجلال حسینی یار مستقیم من بود و فکر می‌کنم آرنج حسینی به مهدی رحمتی خورد و آن حواشی به وجود آمد. هرکس به فکر موفقیت تیم خود است. هر دو نفر هم کاپیتان هستند و به دنبال انجام دادن مسئولیت‌شان. به هر حال این حواشی هم به وجود می‌آید.

هافبک استقلال تأکید کرد: ما همیشه برای موفقیت خودمان تلاش می‌کنیم و امیدوارم به روزهای خوبمان رفته رفته بازگردیم.

ابراهیمی در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: در نیمه اول ضربه‌ای به پایم خورد و امیدوارم مشکل خاصی به وجود نیاید. فعلا یخ‌درمانی را آغاز کرده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.