مهاجم ملی‌پوش کشورمان به خاطر اینکه زیر نظر باشگاه‌های بزرگی از جمله آژاکس، آیندهوون و فاینور است ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از مجله ورزشی هلند رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی هرنفین فصل رویایی را با تیمش گذرانده است و اکنون جزو گلزنان برتر لیگ هلند است.

قوچان نژاد در مصاحبه خود درباره اینکه تیم‌های بزرگ هلندی به دنبال او هستند، گفت: من در حال حاضر در هرنفین هستم و به رفتن به تیم دیگری فکر نمی‌کنم. اینکه تیم‌های آژاکس، آیندهوون، فاینورد یا هر باشگاه خارجی ممتازی دیگری شما را زیر نظر داشته باشند عالی است.

وی افزود: اگر شما کار خود را به خوبی انجام دهید به دنبالش پاداش خواهید داشت. با نگاه به زندگی فوتبالیم متوجه می‌شوید که من ماجراجویی را انتخاب کردم. به همین خاطر من از هر بازی خود لذت بردم و تمام زندگیم ماجراجویی بود.

قوچان‌نژاد درباره بازی مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: این فوق العاده بود که در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل آرژانتین بازی کردم. قبل از شروع مسابقه ایران با آرژانتین، بازی‌ها و حرکات خیره‌کننده مارادونا در ورزشگاه به مدت ۵ دقیقه به نمایش گذاشته شد و ورزشگاه منفجر شد. اگر کسی به من پیش از آن می‌گفت که در آن بازی،مارادونا روزی بازی مرا تماشا خواهد کرد، برایم غیرقابل تصور بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.