سرمربی تیم سایپا گفت: در ۴۵۰ دقیقه فقط یک گل دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین فرکی در گفت‌وگو با رادیو ورزش اظهار داشت: تیم ما از نظر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان تغییرات زیادی را انجام داده بود و طبیعی است که برای هماهنگی نیاز به زمان داشته باشیم و در ۵ هفته اول خوب نتیجه گرفته بودیم اما در ادامه با وجود ارائه بازی نسبتاً خوب در نتیجه‌گیری موفق نبودیم و در گلزنی ضعف داشتیم.

وی افزود: در نیم فصل چند بازیکن گرفتیم و ۳ برد متوالی هم آوردیم توانستیم جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم. البته ما برای بهتر شدن و حضور در رتبه‌های بالاتر جدول نیاز به زمان داریم تا تفکرات کادر فنی را به بازیکنان منتقل کنیم و از این لحظه سال خوبی را سپری کنیم.

سرمربی تیم سایپا در مورد خریدهای خوب تیمش گفت: مشکل عمده ما در خط حمله است خط دفاعی‌مان را تثبیت کرده‌ایم و عملکرد خوبی داریم در نیم فصل دوم در ۴۵۰ دقیقه فقط یک گل روی اشتباه خودمان دریافت کردیم. در خط حمله احساس می‌کنیم به یک مهاجم گلزن و تمام‌کننده نیاز داریم که اکنون یک بازیکن مونته‌نگرو را گرفته‌ایم که سابقه بازی در تیم اوساسونای اسپانیا و ۳ سال بازی در تیم‌های کره جنوبی را دارد. این بازیکن سهمیه فیفا است امیدوارم او بتواند در گلزنی به ما کمک کند. ما در هفته‌های گذشته کمبود مهاجم گلزن داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.