سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره جزئیات جلساتم با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش در نشست خبری بعدازظهر امروز خود در فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: از اینکه به این نشست آمده اید تشکر می کنم. در روزهای اخیر جلساتی را با مهدی تاج رئیس فدراسیون برگزار کردیم.

وی افزود: البته در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره جزئیات جلسات صحبت کنم. فقط می توانم بگویم که جلسات خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما مطالعاتی داشتیم و موقعیت خودمان را آنالیز کردیم. از جلسه آخر که با مهدی تاج داشتیم، تغییرات عمده ای رخ نداده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: برنامه آماده سازی برای جام جهانی بسیار محدود و بر اساس قوانین فیفا انجام خواهد شد. باید بگویم این قوانین نباید فقط برای تیم ملی اجرا شود. برای باشگاه ها هم باید به همین شیوه اجرا شود. این روند باید برای باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داشته باشد و قطع نشود.

کی روش سپس با کنایه ادامه داد: خواهیم دید که با تبعیت از قوانین فیفا، یک تعداد از افراد را خوشحال خواهیم کرد! با توجه به عواقبی که گفته شد، افرادی که این شرایط را برای تیم ملی ایجاد کردند، مسئول خواهند بود. می خواهم دوباره تاکید کنم که این برنامه چیزی نبود که به آن اعتقاد داشته باشم. برنامه من چیز دیگری بود.

ادامه دارد....

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.