سرپرست تیم پیکان گفت: تیموریان بازیکن بسیار خوبی است، اما ما روی او نظری نداریم که بخواهیم جذبش کنیم.

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره پیروزی روز گذشته پیکان مقابل سپاهان گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و بعد از اینکه سه هفته خوب بازی کردیم اما نتیجه نگرفتیم، خوشبختانه روز گذشته علاوه بر اینکه خوب بازی کردیم پیروزی دلچسبی هم به دست آوردیم. نتیجه دیروز مزد شایستگی بازیکنان ما بود و شاهد یک پیروزی خوب بودیم، البته از حق نگذریم سپاهان هم بسیار خوب بازی کرد و آنها تیم جسور و جنگنده‌ای بودند.

وی درباره استعفای عبدالله ویسی سرمربی سپاهان که بعد از باخت روز گذشته انجام شد، تصریح کرد: از این موضوع خبری ندارم، اما اگر چنین اتفاقی رخ داده است، امیدوارم مدیران سپاهان آن را قبول نکنند. سپاهان با ویسی بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و آنها تیم جوانی هستند. بازیکنان فعلی این تیم می‌توانند ۵-۴ سال سپاهان قدرتمندی بسازند، شاید امسال سپاهان کمی از نظر نتیجه‌گیری دچار مشکل شده باشد، اما قطعاً آینده درخشانی پیش روی این تیم است.

طهماسبی درباره دیدار هفته آینده پیکان مقابل نفت تهران، اظهار داشت: قطعاً بازی سختی خواهد شد؛ چراکه در نیم‌فصل دوم بازی آسان وجود ندارد. تیم‌ها نسبت به هم شناخت بیشتری پیدا می‌کنند و به همین دلیل بازی آسانی وجود ندارد. قطعاً بازی مقابل نفت بسیار سخت خواهد بود و بازیکنان ما هم تمرینات خوبی را برای این بازی انجام می‌دهند. مطمئناً برای بازی مقابل نفت به صورت کامل آماده خواهیم شد.

سرپرست تیم پیکان درباره اینکه برخی‌ها مدعی هستند دست‌هایی در کار است تا یک تیم خاص قهرمان لیگ شود، افزود: اگر این مسائل در مورد داوری‌هاست که باید بگویم داوری شغل بسیار سختی است و زمانی که ما یک صحنه را چند بار می‌بینیم تا تشخیصی بدهیم، داور باید در کمتر از یک ثانیه تصمیم بگیرد. من نمی‌دانم صحبت از دست‌های پشت پرده چیست، اما اگر منظور برخی‌ها به صدرنشینی پرسپولیس است که باید بگویم این تیم بسیار خوب بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد، البته اشتباهات داوری همیشه هست، من نظر شخصی خودم را می‌گویم، شاید در بازی با صبا پنالتی‌ که برای پرسپولیس گرفتند درست نبود و شاید ضربه سر بازیکنان صبا گل شده باشد، اما این نظر من است. ما نباید بگوییم که داوری‌ها به سود پرسپولیس بوده؛ چراکه در بازی با گسترش فولاد دو پنالتی پرسپولیس گرفته نشد، آیا این مسائل هم به دست‌های پشت پرده ربط دارد؟ به نظر من داوران تحت فشار هستند و باید همه باهم دست به دست هم بدهیم تا داوران در آرامش به قضاوت بپردازند. به نظر من اگر کسی مدرکی یا سندی مبنی بر این دست‌های پشت پرده دارد، بیاید و ثابت کند.

وی درخصوص اینکه شایعه پیوستن آندرانیک تیموریان به پیکان این روزها به گوش می‌رسد و آیا این موضوع را تأیید می‌کنید یا خیر، گفت: واقعیت امر این است که چنین موضوعی صحت ندارد. نه کادر فنی ما چنین درخواستی داشته و نه من چنین موضوعی را شنیده‌ام. البته تیموریان بازیکن بسیار خوبی است، اما ما روی آن نظر نداریم، قطعاً اگر کادر فنی بازیکنی بخواهد به باشگاه اعلام خواهد کرد و باشگاه هم این بازیکن را جذب می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.