فرانک لمپارد پس از اعلام بازنشستگی خود اظهار داشت: پس از ۲۱ سال فوق‌العاده تصمیم به خداحافظی گرفته و می‌دانم قسمت دیگری از زندگی‌ام را باید شروع کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسطوره باشگاه چلسی عصر امروز خداحافظی خود را از مستطیل سبز اعلام کرد.

لمپارد اظهار داشت: بعد از ۲۱ سال فوق العاده، تصمیم گرفتم که الان زمان مناسبی برای خداحافظی به عنوان بازیکن است. با وجود اینکه پیشنهادات خوبی برای ادامه فوتبال داشتم، احساس کردم که در ۳۸ سالگی باید فصل جدیدی را باید در زندگی ام آغاز کنم.

وی تصریح کرد: از افرادی زیادی باید تشکر کنم. از پدر و مادرم که مرا به سخت‌کوشی، فداکاری و حرفه‌ای سوق داده‌اند. ارزش‌هایی که در هر کاری آنها را به همراه داشتم. من تا آخر عمر از حمایت‌های خانواده‌ام، همسرم و ۲ دخترم سپاسگزارم. چیزی که آنها در بیرون زمین به من دادند باعث قدرت من شد. همه شما را دوست دارم.

کاپیتان سابق چلسی اضافه کرد: همچنین از دوستانم تشکر می‌کنم که همیشه همراهم بودند. از هم‌تیمی‌هایم، مربی‌هایم و تمام کادر فنی که بسیار به من کمک کرده و من خوشحالم که با آنها کار کردم.

لمپارد ادامه داد: باید از تیم ابتدایی خود یعنی وستهام تشکر کنم. سال ۱۹۹۶ مرا به دنیای فوتبال معرفی کرد و ممنونم از افرادی که در آن سن به من اعتماد کردند. از من‌سیتی و نیویورک سیتی نیز تشکر کرده که مرا در سال‌های آخر حمایت کردند.

هافبک سابق انگلیس اظهار نشان کرد: قسمت بزرگی از قلبم به چلسی متعلق دارد. باشگاهی که بهترین خاطرات را به من هدیه داد. غیرممکن است که به تنهایی بتوانم از همه طرفداران و کسانی که در این ۱۳ سال مرا حمایت کردند. فقط می‌توانم بگویم از زمانی که برای اولین بار قراردادم را در این باشگاه امضا کردم تا اکنون و تا آینده برای همه چیز و همه‌کس ممنونم. بدون طرفداران و هم‌تیمی‌ها نمی‌توانستم این سال‌ها را به این خوبی سپری کنم.

وی در پایان گفت: نگاه به آینده دارم. ممنونم از فدراسیون انگلیس که به من فرصت یادگیری مربیگری را داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.