کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی منچستریونایتد پس از تساوی بدون گل مقابل هال‌سیتی در شب گذشته با لحنی شدید از داوری انتقاد کرد و گفت: داور به کلوپ می‌گوید عاشق تعصبت هستم، به من گفته یا برو بنشین یا اخراجت می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرصت خوبی برای منچستریونایتد مهیا شده بود که شاگردان آقای خاص قدرش را نداستند. شاید بتوان گفت که امید قهرمانی برای شیاطین‌سرخ دست نیافتنی شده، آنها اکنون ۱۴ امتیاز با صدر فاصله داشته و تنها ۱۵ بازی دیگر برای آنها باقی مانده است. 

مورینیو پس از مسابقه در کنار تحلیل تاکتیکی تیم، از داور بازی نیز بسیار انتقاد داشت و با لحنی تند و خشن سخن گفت. وی در این خصوص به سوال خبرنگار مبنی بر این‌که چرا ناراحت هستی پاسخ داد: اگر چیزی از فوتبال نمی‌دانی، میکروفون نباید دستت باشد! 

وی تصریح کرد: اگر صحبت کنم، مجازات می‌شوم و من اصلا در این شرایط از محرومیت خوشم نمی‌آید. شما به عنوان رسانه کار راحتی در پیش دارید و هر چیزی را بازتاب می‌دهید. کارتان این است و به مردم گزارش می‌دهید.

مورینیو ادامه داد: از من سوالی نپرسید که قادر به پاسخ‌گویی آن نباشم. تو می‌دانی من متفاوت هستم. قانون‌ها نیز برای من متفاوت است. همکار من در چلسی، «روی فاریا»، از ۶ مسابقه محروم شده بود. 

مربی من‌چستریونایتد اضافه کرد: روز گذشته، داور چهارم در پاسخ به اعتراض کلوپ به داوری می‌گوید که من از تعصبت خوشم می‌آید، پس هر کاری که می‌خواهی انجام بده. امروز به من گفته شد که یا برو بنشین یا اخراجت می‌کنیم. بسیار خوب بدیهی است قانون‌ها برای من متفاوت است. پس از من چنین سوالی نپرس که در وضعیت بدی قرار بگیرم .

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.