مربی چلسی پیش از جدال حساس و سرنوشت ساز امشب مقابل لیورپول به مربی حریف توصیه کرد: لیورپول بسیار زیبا بازی کرده و کلوپ به تغییر بزرگ در سیستمش نیاز ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب ساعت ۲۳:۳۰ یکی از مهمترین و سرنوشت‌سازترین بازی‌های لیگ انگلیس بین چلسی صدرنشین و لیورپول برگزار می‌شود.

آبی‌ها که با اختلاف ۱۰ امتیازی نسبت به حریف، حاشیه امنیتی برای خود ساخته با پیروزی در این نبرد بزرگ، چند قدم به قهرمانی نزدیک خواهند شد.

آنتونیو کونته در خصوص شرایط قرمزها اظهار داشت: لیورپول اول فصل را بسیار خوب، کاملا جذاب و در راه درست خودش شروع کرد. اما وقتی چند بازی را می‌بازی و ایده‌هایت جواب نمی‌دهد باید همان ایده و تاکتیک را ادامه داده و به جهانیان نشان دهی.

وی ادامه داد:این خیلی مهم است. فکر کنید این مسئله برای ما اتفاق می‌افتاد و این سوال پیش می‌آید که آیا ادامه دادنش درست است. این طبیعی خواهد بود و باید فلسفه شناخت خودت را از فوتبال ادامه داده و از این ناکامی‌ها عبور کنی.

مربی چلسی تصریح کرد: به نظرم کلوپ بسیار خوب بازی کرده و تاکتیکی جذاب و زیبا دارد.

وی در خصوص تیم خودش نیز اضافه کرد: فراموش نکنید که من حدود ۵ تا ۶ ماه به لندن آمده‌ام. من مربی‌ای هستم که با گذر زمان ایده‌هایم پخته‌تر می‌شود. قطعا در چلسی هنوز جای پیشرفت وجود دارد و باید به آن رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.