کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی فرانسوی «لوس بلانکوس» پذیرفت که شاگردانش از اینکه می بینند حریفشان فرصت صدرنشینی را از دست می دهند، لذت می برد و مشتاق می شود تا آنها را تنبیه کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «زین الدین زیدان» سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید، از ناکامی بارسلونا و سویا خوشحال است و ادعا می کند که این امر باعث ایجاد انگیزه در تیمش شده بود.

روز یکشنبه (دیروز) پس از تساوی یک بر یک بارسلونا مقابل رئال بتیس و باخت سه بر یک سویا به اسپانیول، بهترین موقعیت برای رئال مادرید بود تا با کسب یک پیروزی سه بر صفر مقابل رئال سوسیداد، با یک بازی کمتر و چهار امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم (بارسلونا)، با اقتدار به صدرنشینی خود در لالیگا ادامه دهد.

زیدان بعد از بازی دیروز گفت: این اتفاق به ما انگیزه مضاعف داد زیرا وقتی که می بینید یکی از حریفان تان امتیاز از دست می دهد، بیشتر ترغیب به انجام کار می شوید و این چیزی بود که درباره اش حرف زدیم. مهمترین چیز این بود که روی کار خودمان تمرکز کنیم و ما آن را مدیریت کردیم تا پیروز شویم. ما به صدرنشینی خود ادامه دادیم. رقبای ما امتیاز از دست دادند و اکنون با یک بازی کمتر، چهار امتیاز بیشتر از آنها داریم. بازی های سختی را پیش رو داریم اما فعلاً باید از پیروزی مان لذت ببریم.

گل های رئال مادرید را «کریستیانو رونالدو»، «متئو کوواچیچ» و «آلوارو موراتا» به ثمر رساندند.

مرد فرانسوی افزود: برای ما پیروزی مهمی بود. بعد از چند روز سخت، یکبار دیگر بهترین عملکردمان را به نمایش گذاشتیم. مقابل حریفی دشوار، نمایش سراسر قدرتمندی داشتیم. سه امتیاز کامل را گرفتیم و دروازه خود را بسته نگه داشتیم که این نیز مهم بود. شب خوبی است چون نزدیکترین رقبای ما باختند یا مساوی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.