قم - سرمربی تیم صبای قم داوری بازی پرسپولیس و صبا را ضعیف دانست و گفت: صبای قم در این بازی گل مفت خورد و متاسفانه در فدراسیون پشتیبان نداریم که از ما حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از باخت ۲ بر صفر صبای قم مقابل پرسپولیس که در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار کرد: بازیکنان صبای قم با وجود مشکلاتی که دارند، یکدل و صمیمی و با تمام وجود بازی کردند و شرایط خوبی در زمین داشتند.

وی افزود: ما نیمه اول بهتر بازی کردیم و حتی توانستیم به گل برسیم ولی گل و پنالتی ما اعلام نشد.

سرمربی تیم صبای قم گفت: بازیکنان ما نیمه اول توانستند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند ولی شانس با ما همراه نبود و نتوانستیم به پیروزی برسیم.

وی با بیان این که گل اول پرسپولیس از طریق حمله بازیکنان این تیم نبوده است، با انتقاد از عملکرد داور این بازی اظهار کرد: خط نگهدار پنالتی و گل ما را اعلام نکرد ولی در قضیه گل دوم پرسپولیس، هنوز که داور اعلام نکرده بود، اعلام کرد.

سرمربی تیم صبای قم تاکید کرد که حاجی بابایی داور خیلی ضعیفی بود و شایسته این بازی نبود.

مرفاوی با ابراز تاسف از انتخاب حاجی بابایی برای داوری این بازی اظهار کرد: ما بیشترین ضرر را در اشتباه داوری داشتیم. گل زدیم ولی گل ما را قبول نکردند.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که پرسیده بود چرا نسبت به اشتباهات داوری اعتراض نکرده است، گفت: اگر اعتراض کنم هیچ اتفاقی نمی افتد ولی چون مربی پرسپولیس که خارجی هم هست اعتراض کند می‌گویند هفته دیگر داور حسابی برای این تیم انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: صبای قم در موقعیتی نیست که مربی این تیم اخراج شود. تیم ما نیاز به آرامش دارد.

گل مفت خوردیم

مرفاوی با بیان این که امروز گل‌های مفت دریافت کردیم که شایسته تیم ما نبود، اظهار کرد: پرسپولیس از نظر فنی تیمی با کیفیت است ولی ما هم نباید این طوری گل مفت می‌خوردیم.

وی افزود: ما بارها توپ را می چرخاندیم و جلو می‌رفتیم ولی متاسفانه فوتبال بی‌رحم است، به گونه‌ای که یک جایی داور اشتباه می‌کند و حق ما ضایع می‌شود.

وی گفت: ما مقابل تیمی بازی کردیم که بازیکنان باتجربه و توانمندی دارد که در کار حمله بازی ترکیبی خوبی انجام می‌دهند. ما سعی کردیم راه‌های نفوذ تیم حریف را ببندیم و تا حدودی هم موفق بودیم. چندین مرتبه به سمت دروازه حریف رفتیم و خطا گرفتیم.

به گفته مرفاوی، پرسپولیس به تیم‌های حریف اجازه نمی‌دهد که به این تیم حمله کنند تا توپ را نگه دارند ولی بازیکنان صبای قم این کار را کردند.

اصلا حامی نداریم

سرمربی تیم صبای قم با بیان اینکه این تیم در فدراسیون فوتبال حامی ندارد، اظهار کرد: ما اگر پشتیبان داشتیم وضعیت تیم صبا از نظر مالی این نبود.

مرفاوی ادامه داد: اصلا حامی نداریم که از تیم صبا به لحاظ معنوی و مادی حمایت کند. وقتی یک تیم در این وضعیت باشد و هر کسی بخواهد بر سرش بزند بهتر از این نمی‌شود.

مرفاوی تاکید کرد: وقتی وضعیت ما را این گونه می‌بینند که در استان هیچ حامی نداریم، فدارسیون هم ما را به عنوان انسان‌های ضعیف می‌بیند.

سرمربی تیم صبای قم با بیان این که ما اهل هوچی بازی نیستیم، گفت: ما می‌خواهیم حق‌مان را در زمین بگیریم، ولی در برخی بازی‌ها می‌بینیم که پنالتی اعلام شده را لغو می‌کنند اما تیم ما چنین پشتیبانی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.