قم - سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه این تیم ۲ سال قبل باید سقوط می‌کرد اما ما نگذاشتیم، گفت: مشکلات صبای قم فقط با حرف زدن و بدون عمل حل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی عصر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس که در هتل قم برگزار شد، با بیان اینکه پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی برای همه است، افزود: اینکه پرسپولیس دو یا سه بازیکن داشته باشد یا نداشته باشد فرقی نمی‌کند و همواره پرسپولیس است و تیمی ریشه‌دار، پرطرفدار و قدرتمند است.

وی افزود: بازی سختی در پیش رو داریم البته این بازی برای پرسپولیس هم سخت است و آنها نیازمند امتیاز هستند.

سرمربی تیم صبای قم اظهار داشت: پرسپولیس برای قهرمانی نیازمند برد است تا فاصله‌اش را با سایرین حفظ کند پس این بازی برای هر دو تیم سخت است.

نبود چند بازیکن نمی‌تواند پرسپولیس را با مشکل مواجه کند

وی با بیان اینکه تیم پرسپولیس قابلیت‌های زیادی دارد و نبود چند بازیکن نمی‌تواند این تیم را با مشکل مواجه کند، افزود: باید به تیم رقیب احترام گذاشت و فوتبال قابل پیش‌بینی نیست؛ صبای قم هم قابل احترام است و هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید ما برنده بازی هستیم.

مرفاوی با تأکید بر اینکه پرسپولیسی‌ها می‌دانند که شرایط صبای قم چگونه است و هر دو تیم وضعیت یکدیگر را به خوبی می‌شناسند، گفت: این توانمندی و تجربه بازیکنان است که می‌تواند فردا کارایی داشته باشد و ما برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم.

وی افزود: فرصت نقل و انتقالات تا ۱۶ بهمن وجود دارد و ما هم اگر نیاز به بازیکن جدیدی داشته باشیم که بتواند مشکل ما را حل کند بازیکن جدید خواهیم گرفت.

سرمربی تیم صبای قم عنوان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تیم صبای قم در لیگ به مانند.

شرایط بیرونی ما بسیار سخت است

وی با بیان اینکه شرایط بیرونی ما بسیار سخت است، گفت: ما هر هفته این موضوع را مطرح می‌کنیم اما در نیم فصل چند بازیکن گرفته‌ایم اما باید مسائل مالی آنها هم حل شود و اگر مشکلات بازیکنان حل نشود فایده‌ای نخواهد داشت.

مرفاوی تأکید کرد: استان قم به این بزرگی اما کسی برای کمک به تیم صبای قم نیامد هرچند که مدیرعامل در نیم‌فصل تعدادی بازیکن گرفت ولی باید مسائل مالی آنها نیز حل شود.

وی تأکید کرد: ما می‌توانیم در لیگ برتر باشیم اما کسانی که دلشان برای استان قم می‌سوزد باید وارد میدان شوند و از تیم صبا حمایت کنند و اینکه فقط به حرف زدن باشد و عمل نباشد فایده‌ای نخواهد داشت.

سرمربی تیم صبای قم افزود: استاندار به تنهایی نمی‌تواند مشکلات تیم صبای قم را حل کند بلکه مجموعه استان باید وارد میدان شوند و با همدلی و صمیمیت برای حفظ تیم تلاش کنند.

مرفاوی با بیان اینکه تیم صبای قم ۲ سال قبل باید سقوط می‌کرد اما ما نگذاشتیم، افزود: از ابتدایی که وارد تیم صبای قم شدم می‌دانستم که این تیم مشکلات مالی دارد اما آنها قول دادند که چهار و نیم میلیارد تومان بودجه در اختیار بگذارند ولی این امر محقق نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.