سرمربی استقلال درباره احتمال حضور سیدحسین حسینی به جای رحمتی در ترکیب این تیم گفت: در هر بازی بیشتر از ۱۱ نفر نمی توانیم به میدان بفرستیم و بهترین تصمیم را برای انتخاب بازیکنان می گیریم.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با پیکان که بعدازظهر امروز پنجشنبه در سازمان لیگ برگزار شد اظهار داشت: بازی سختی مقابل پیکان خواهیم داشت. ما دو نیمه خیلی بد در این فصل داشتیم. یکی از نیمه های بد ما در بازی رفت مقابل پیکان بود که نتیجه آن بازی به تساوی کشیده شد. تیم آقای جلالی را می شناسم. آنها کادر فنی قابل احترامی دارند و آقای جلالی استاد من هستند و به ایشان علاقه دارم. از افکار فنی ایشان اطلاع کامل داریم و من برای همین موضوع از گروه آنالیزم تشکر می کنم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: ما باید بتوانیم بازی منطقی مثل دیدار با صنعت نفت داشته باشیم.

از منصوریان پرسیده شد با توجه به این که به جوانان اعتقاد دارید آیا باز هم به سید حسین حسینی به جای سیدمهدی رحمتی میدان می دهید؟ که وی گفت: من به کادر فنی و عقاید ایشان اهمیت می دهم. در جلسه ای که امشب با اعضای کادر فنی به خصوص آقای عبداللهی و بهتاش فریبا داریم بهترین تصمیم را می گیریم. فردا باید ۱۱ بازیکن را به زمین بفرستیم و بهترین تصمیم را می گیریم.

وی در خصوص اتفاقات نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال گفت: این خبر خوبی نبود و اتفاق خوبی برای باشگاه رقم نخورد. باید سعی کنیم نتیجه این رای را برگردانیم. صبح امروز با آقای افتخاری جلسه داشتیم و قرار شد با عوامل این اتفاق برخورد کنند. فضای خوبی با جو بازیکنان جدید آمد که این فضا متوقف شد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: یک امیدواری برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات داریم و یک ناامیدی هم داریم که بعید می دانم رای شکسته شود. اما فضای امیدواری ما این است که باید ببینیم اندازه تنبیه این اتفاق چقدر است تا بتوانیم جذب بازیکن آزاد داشته باشیم. انشاءالله در یکی دو روز آینده این شانس را داریم که امیدواری بیشتری برای جذب بازیکن اضافه کنیم. باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

منصوریان خاطر نشان ساخت: این اتفاق بی سابقه نیست و یکبار دیگر هم اتفاق افتاد. امروز هم به افتخاری گفتم باید با جدیت بیشتری این مسیر را ادامه دهیم. امیدوارم یک جا جلوی این اتفاقات گرفته شود. این فقط خاص باشگاه استقلال نیست و باید در بخش بین الملل بازنگری داشته باشیم. باید در بخش بین الملل باشگاه که خیلی مهم است تحول شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.