تیم فوتبال گسترش تبریز امروز نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال ارسال خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد صالحی، داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد در اشتباهی عجیب به مسعود ابراهیم‌زاده بازیکن تیم گسترش دو بار کارت زرد نشان داده و این بازیکن را اخراج نکرد.

در ادامه دپارتمان داوری با حمایت از این داور و در حالی که به نظر می‌رسید قصد توجیه عملکرد صالحی را داشته است اعلام کرد کارت زرد اول به خاطر اعتراض مگنو باتیستا به این بازیکن تعلق گرفته و به این ترتیب هافبک برزیلی با دریافت این کارت بازی بعدی تیمش مقابل ذوب‌آهن را به خاطر محرومیت از دست داده است و حتی نام این بازیکن نیز در بین محرومان هفته نوزدهم به ثبت رسید.

این در حالی است که باتیستا روز گذشته دو بار در گفت و گو با فارس به صراحت اعلام کرد کارت زرد اول را ابراهیم‌زاده گرفته و حتی خود ابراهیم‌زاده نیز تأکید کرد که داور این کارت را به او داده است.

بر همین اساس امروز تیم فوتبال گسترش تبریز نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال ارسال خواهد کرد که طی آن از فدراسیون و کمیته داوران خواسته شده تا تکلیف این تیم را روشن کرده و با توجه به اظهارات باتیستا و ابراهیم‌زاده، نام بازیکنی که کارت گرفته و دلیل آن از سوی کمیته و دپارتمان داوران هرچه سریع‌تر و تا قبل از بازی با ذوب‌آهن مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.