هفته بیست و یکم لیگ دسته اول روز چهارشنبه برگزار می‌شود و در حساس‌ترین مسابقه در دربی گیلان تیم صدرنشین ملوان میهمان تیم دوم جدول سپیدرود رشت است.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و یکم لیگ دسته اول روز چهارشنبه برگزار می‌شود. در این روز حساس‌ترین مسابقه دیدار دو تیم ملوان و سپیدرود به مصاف یکدیگر می‌روند. دربی گیلان که در بین فوتبالدوستان الگیلانو مشهور است همیشه حساسیت‌ و جذابیت‌های خاص خودش را دارد. بخصوص اینکه اکنون دو تیم در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند.

ملوان ۳۹ امتیازی صدرنشین است و اگر در این بازی پیروز شود در آن‌صورت فرار بزرگی را برای صعود به لیگ برتر انجام داده است. ملوان در صورت برد ۴۲ امتیازی خواهد شد و ۷ امتیاز بیشتر از سپیدرود خواهد داشت. سپیدرود هم اگر برنده شود اگرچه به صدر جدول نمی‌رسد اما در فاصله یک امتیازی ملوان قرار می‌گیرد. ال‌گیلانو برای سایر تیم‌های بالانشین جدول هم مهم است. گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران هم در این هفته برای رسیدن به رتبه دومی تلاش می‌کنند و اگر سپیدرود در خانه برنده نشود بهترین فرصت برای این‌ تیم‌ها خواهد بود. سپیدرود در خانه تاکنون بازنده نبوده و باید دید در ال‌گیلانو هم رکورد شکست ناپذیری سپیدرود حفظ خواهد شد یا ملوان فاتح این بازی خواهد شد. نظرمحمدی از هواداران تیمش خواسته که در این بازی احساساتی نشوند و به جای تحقیر حریف فقط بازیکنان خودشان را تشویق کنند.

آلومینیوم اراک هم با مهدی پاشازاده سرمربی جدیدش میزبان مس رفسنجان در رده دهم است. آلومینیوم اراک در رده دوازدهم جدول است.

یحیی گل‌محمدی هم از تیم خیبر خرم آباد میزبانی می‌کند. خیبر در رده چهاردهم قرار گرفته است. گل‌محمدی دو مساوی متوالی داشته و می‌خواهد در این بازی پیروز شود.

گل‌گهر باید در مسجد سلیمان به مصاف نفت برود و نساجی مازندران هم حریف مس کرمان است. در پایان رقابت‌های هفته بیست و یکم احتمال دارد گره صدر جدول باز شود و شاید هم این گره کورتر شود.

علیرضا مرزبان از خونه به خونه جدا شد و اکنون این تیم با هدایت موقت استپانیان و امامی‌فر به مصاف تیم پارس جنوبی خواهد رفت.

بازی دو تیم راه آهن و فجرسپاسی هم روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

*هفته بیست‌ویکم

چهارشنبه ۶ بهمن ۹۵

آلومینیوم اراک - مس رفسنجان (ساعت ۱۴:۰۰ - ورزشگاه امام خمینی اراک)

مس کرمان - نساجی مازندران (ساعت ۱۴:۰۰ - ورزشگاه امام علی کرمان)

ایرانجوان بوشهر- بادران تهران (ساعت ۱۴:۰۰ - ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر)

خونه‌به‌خونه مازندران - پارس جنوبی جم بوشهر (ساعت ۱۴:۰۰ - ورزشگاه هفتم تیر بابل)

سپیدرود رشت - ملوان بندرانزلی (ساعت ۱۴:۰۰ - ورزشگاه شهید عضدی رشت)

اکسین البرز - خیبرخرم‌آباد (ساعت ۱۴:۰۰ - ورزشگاه انقلاب کرج)

فولادیزد - استقلال اهواز (ساعت ۱۴:۰۰ - ورزشگاه شهید نصیری یزد)

نفت مسجدسلیمان -گل‌گهر سیرجان (ساعت ۱۴:۱۵ - ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان)

پنجشنبه ۷ بهمن ماه

راه‌آهن تهران - فجرسپاسی شیراز (ساعت ۱۴:۰۰ - ورزشگاه شهید درخشان صباشهر)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.