دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما از عمد کارت نگرفتند و می خواهند نان حلال بر سر سفره هایشان ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی پرسپولیس برابر گسترش فولاد تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: خدا را شاکریم که توانستیم در یک بازی سخت ۳ امتیاز را کسب کنیم. گسترش برای یک امتیاز این بازی آمده بود اما با حمایت هواداران توانستیم این تیم را شکست دهیم و دست تک تک آنها را می بوسم.

وی در رابطه با یک بازی دیگر بدون گل خورده افزود: این وظیفه من حفاظت از دروازه پرسپولیس است و هم برای موفقیت این کار سرم را هم می دهم. امیدوارم با همین روند بتوانیم تا قهرمانی پیش برویم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با صحبت هایی که با داور مسابقه انجام داد، خاطرنشان کرد: راستش را بخواهید من به داور گفتم که ۷-۸ بازیکن ما دو اخطاره هستند و کمی در دادن کارت رعایت کند که داور هم به من گفت اولین کسی که محروم می شود خود تو هستی.

بیرانوند در رابطه با اینکه گفته می شود بازیکنان پرسپولیس از عمد کارت گرفته اند اظهار کرد: اصلا این طور نیست تمام بازیکنان ما می خواهند نان حلال بر سر سفره هایشان ببرند و این طور نبود که بخواهند از عمد کارت بگیرند.

وی در خصوص پوشیدن پیراهن شماره ۷ توسط فرزندش گفت: به خاطر سلطان علی پروین دوست دارم که فرزندم پیراهن شماره ۷ را بپوشد البته سروش هم دیگر در پرسپولیس برای خودش سلطانی شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.