کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: پیش ازآغاز بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز سازمان لیگ برنامه ویژه ای را برای پاسداشت رشادت‌ها و فداکاری‌های آتش نشان‌های قهرمان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس،به نقل از سایت سازمان لیگ حجت اله بهمنی اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان آتش نشانی امروز از ۱۰ نفر از آتش نشانان پایتخت قدردانی به عمل خواهد آمد.قراراست بازیکنان دو تیم با اهدای گل نسبت به شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو ادای احترام کنند.

بهمنی بیان کرد: با هماهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، کانون هوادارن باشگاه پرسپولیس، نیروی انتظامی و مدیریت مجموعه آزادی طرح موزایکی آرم سازمان آتش نشانی از سوی تماشاگران پرسپولیس به نمایش در خواهد آمد.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران تأکید کرد: پیش از این هم با موافقت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بازی‌های هفته هجدهم به یاد شهدای آتش نشان نامگذاری شده بود و همه بازی‌های این هفته با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.