پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تنها نقطه ضعف استقلال برای بازی با صنعت نفت تمرکز نداشتن بعد از شکست هفته گذشته است.

اکبر کارگرجم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار استقلال مقابل صنعت نفت اظهار داشت: مطمئنم آبی پوشان بازی ساده‌ای را در آبادان نخواهند داشت. صنعت نفت تیم خوب و منسجمی است که با اضافه شدن فیروز کریمی در نیم فصل دوم تقویت هم شده است. این تیم هفته گذشته در تبریز موفق شد تراکتورسازی را متوقف کند. این نتیجه می‌تواند یک هشدار برای استقلال باشد.

وی افزود: از یک طرف باید بگویم هر اندازه که این بازی برای تیم میزبان خالی از استرس است و آنها راحت با این بازی برخورد می‌کنند، برای استقلالی ها استرس زا می‌باشد. هجمه‌ای که بعد از شکست هفته گذشته به تیم ما وارد شد باعث می‌شود که این تیم تمرکز کافی برای این بازی نداشته باشد و این تنها نقطه ضعف آبی‌ها در این دیدار است.

مدافع پیشین استقلال خاطر نشان ساخت: من بازی هفته گذشته را هم کامل دیدم و باید بگویم که از نظر فوتبالی این استقلال بود که تیم برتر میدان بود و نتیجه بازی کاملا بر خلاف شرایط بازی رقم خورد. بچه‌های ما بر توپ و میدان حاکم مطلق بودند اما در اکثر دقایق نتوانستند از این مالکیت خود در راستای تولید موقعیت استفاده کنند. فقط وقتی گل خوردند جسورانه به دروازه حریف حمله ور شدند.

کارگرجم گفت: امیدوارم استقلالی ها در این بازی دست به یک بازی منطقی بزنند تا بازی احساسی. در این شرایط هم تیم استقلال باید شرایط عادی و منطقی خودش را حفظ کند و هم هواداران این تیم باید منطقی و صبور باشند و از وارد کردن هجمه به و استرس به تیم خودداری کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص خریدهای زمستانی استقلال هم گفت: آندو و جباروف بازیکنان با تجربه‌ای هستند که می توانند در ادامه مسیر به این تیم کمک کنند. قطعا اضافه شدن این دو بازیکن به استقلال بسیاری از مشکلات این تیم را حل خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.