مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: غیبت فرکی در تمرین تیم به دلیل بیماری قلبی بود.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دلیل غیبت حسین فرکی در تمرین روز پنجشنبه و شایعه استعفای او از سرمربیگری سایپا گفت: خدا نکند آدم مریض شود! حسین فرکی به دلیل بیماری قلبی که داشت روز پنجشنبه در تمرین حاضر نشد و به بیمارستان رفته بود. او بعد از بازی با ذوب آهن هم فشارش بالا رفته بود و آمپول زد.

وی در مورد تساوی با ذوب آهن و اینکه باشگاه به فرکی اولتیماتومی داده یا خیر گفت: طبیعی است که دوست داشتیم در این مسابقه برنده شویم. با توجه به شرایطی که در جدول لیگ داریم باید در بازی‌ها برای کسب نتیجه حداکثری به میدان برویم اما اولتیماتومی به حسین فرکی داده نشده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه اگر پزشکان به فرکی توصیه کنند که استراحت کند، باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت، گفت: باید دعا کنیم مشکلی برای کسی پیش نیاید.

درویش در مورد پرداخت نشدن دستمزد به بازیکنان جدید تیم سایپا گفت: به این بازیکنان پرداختی داشته‌ایم البته قرار است بخشی دیگر از مبالغ بازیکنان ظرف این هفته به آنها پرداخت شود و مشکلی هم در این زمینه نداریم.

وی در مورد دیدار روز دوشنبه با تیم سیاه‌جامگان گفت: همه بازی‌های سخت است و طبیعی است که دیدار با تیم‌هایی که مثل خود ما در انتهای جدول هستند سخت‌تر خواهد بود زیرا آنها نیز می‌خواهند خود را از انتهای جدول جدا کنند و امیدوارم تیم ما در این بازی موفق شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.