سرمربی بارسلونا پیروزی مقابل رئال سوسیداد را در یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا را گام کوچکی برای رسیدن به نیمه نهایی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله رفت یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری شب گذشته با دیدار بارسلونا و رئال سوسیداد در ورزشگاه سن سباستین پیگیری شد که این مصاف با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان انریکه خاتمه یافت.برای بارسا نیمار از روی نقطه پنالتی ۲۱ گلزنی کرد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از این دیدار عنوان کرد: از نوع بازی رئال سوسیداد غافلگیر نشدم زیرا این تیم همیشه خیلی خوب مقابل ما بازی می‌کند و بازی سختی را برای ما رقم می‌زند.

وی افزود: به نظرم ما در این بازی به صورت هجومی بازی کردیم و در جریان بازی تمام سعی خود را کردیم تا فشار را بر حریف افزایش دهیم. این نتیجه بدست آمده چیزی جز گام کوچکی برای رسیدن به نیمه نهایی است.

سرمربی بارسا درباره مصدومیت اینیستا گفت: او از مصدومیت رنج می‌برد و ما هنوز هیچ چیزی درباره نوع مصدومیت او خبر نداریم. فردا تست‌های پزشکی را انجام خواهیم داد و درباره آن صحبت خواهیم کرد.

انریکه در پایان گفت: ما از نتیجه به دست آمده راضی هستیم. رئال سوسیداد همیشه مقابل ما بازی خوبی ارائه می‌دهد. امیدواریم در آینده نیز رو به جلو حرکت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.