برانکو می‌گوید:«یک بازی سخت با فولاد داریم اما آنچه که مشخص است این است که این مسابقه زیبا از آب درمی‌آید.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی تیم فوتبال پرسپولیسدر نشست خبری خودش پیش از بازی با فولاد خوزستان گفت:«من به فولادی ها و فوتبالخوزستان تبریک می گویم که خدمات زیادی را به فوتبال ایران کرده اند.از زمانی که مندر اینجا بودم دیده ام که آنها چه خدماتی به فوتبال کرده اند.به نظرم فولاد بیش ازتمام تیم‌های دیگر ایران به گسترش فوتبال کشور خدمت کرده است. از زمانی که من به ایرانآمدم از تلاش فولادی‌ها برای بقا تا تیمی که چند بار در ایران قهرمانی کسب کرده استو بهترین آکادمی فوتبال را دارد، شاهد بوده‌ام.»

او با بیان اینکه بازیسختی با فولاد خواهند داشت ادامه داد:«نتیجه بازی اصلا مشخص نیست اما شک ندارم کهبسیار زیبا خواهد بود.فولاد بازیکنان خوبی دارد و تیم آنها توانمندی زیادی دارد.مادر بازی فردا احمدزاده و رامین رضاییان را نداریم.همچنین فرهاد ربیع خواه را.البته بازیکنان هدفمندی را برای پست‌هایی که می‌خواستیمگرفتیم. در بدو ورود این بازیکنان دیدید که سروش رفیعی با انجام دو تمرین عملکرد خوبیداشت، همچنین سامان نریمان جهان هم خوب بود.»

خبرنگاری از او سوال کردزمانی که شما در تیم ملی بودید از فولاد خوزستان بازیکنان زیادی را به تیم ملیدعوت می کردید اما حتالا این اتفاق نمی افتد که برانکو گفت:«آن سالی که بازیکنان فولادبه اردوی تیم ملی دعوت شدند، سال اولی بود که فولاد قهرمان لیگ برتر شد. همان‌طور کهگفتم خوزستان بازیکنان خوب زیادی به فوتبال ایران و تیم ملی عرضه کرده است. تیمی کهبیشتر مواقع در لیگ قهرمانان آسیا هم بوده است، اما در این مورد که شما سؤال کردیدمن نمی‌توانم نظری بدهم و بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد.»

خبرنگاری به برانکو گفتکه مهدی طارمی مدام خودش را زمین می زند تا از داوران پنالتی بگیرد نظر شما در اینمورد چیست که او این واکنش را نشان داد:«شما یک نمونه از همین موارد را که می‌گوییدبیاورید تا داور گول خورده باشد و برای ما پنالتی گرفته باشد. با این حال می‌توانمهفت هشت مورد بگویم که داور برای ما پنالتی سالم را نگرفته است. نمونه آخر آن هم بازیبا سایپا بود که داور پنالتی ما را نگرفت.طارمی کارت زرد می‌گیرد و این اتفاق در حالی رقممی‌خورد که بعضی مواقع مستحق کارت گرفتن هم نبوده است. اینها بازیکن هستند، اما این‌طورنیست که فقط طارمی چنین کاری کند. شما می‌گویید که من به او توصیه کنم فوتبال بازینکند؟ شما فکر می‌کنید تا به حال نشده بازیکنان فولاد خودشان را زمین بیندازند؟ اینفوتبال است و آنها هم بازیکن هستند.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.