باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب مدافع ملی‌پوش عراق و باشگاه نیرو هوایی این کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی خود در نیم فصل دوم به دنبال جذب سعد ناطق، مدافع ملی‌پوش عراق و باشگاه نیرو هوایی این کشور است.

جاسم کاظم، عضو هیئت مدیره باشگاه نیرو هوایی عراق در مصاحبه با سایت الکوره گفت: باشگاه پرسپولیس رسما نامه‌ای را به باشگاه فرستاده است تا با سعد ناطق، مدافع ملی‌پوش ما قرارداد امضا کند. باشگاه عراقی از سوی یکی از بهترین باشگاه‌های ایران این پیشنهاد را دریافت کرده است.

وی افزود: قرار است باشگاه با کادرفنی و بازیکن جلسه‌ای را برگزار کند تا تصمیم نهایی را درباره این پیشنهاد پرسپولیس بگیرد. با توجه به اینکه تیم در این فصل باید در رقابت‌های آسیا و لیگ داخلی شرکت کند نیاز مبرم به بازیکنان ملی‌پوش خود دارد زیرا آنها مهره‌های کلیدی نیرو هوایی هستند.

عضو هئیت مدیره باشگاه نیرو هوایی عراق در ادامه گفت: سعد ناطق به تازگی از کمند مصدومیت رها شده است و آماده بازی است و تیم به او نیاز دارد. باشگاه پرسپولیس یکی از باشگاه‌های قدرتمند در آسیا است و تصمیم نهایی را بعد از جلسه خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: بازیکنان نیرو هوایی از سوی باشگاه‌های مختلف پیشنهاد دارند. روز گذشته حمادی احمد پیشنهاد السیلیه قطر را رد کرد و ماندن در تیم را به رفتن ترجیح داد. همچنین همام طارق پیشنهادهای زیادی دارد. ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا بازیکنان خود را حفظ کنیم و برای رقابت در آسیا و لیگ برتر عراق آماده باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.